tuffa pojkar

Endast RR!!!!

äh, i år ska jag fan vara med på massor av TT's ska bara hitta lämplig hoj så blir det tjöp direckt!

Innebär detta jag inte får vara med om jag kör sukkan? :confused:

Den hade 65 hästar för 24 år sedan. nu är det kanske 14 kvar efter 17000mil

Allt du håller i blir sportbetonat.

Du ligger väl bland de första på TT:arna med gammelsukkan? :va

Endast RR!!!!

äh, i år ska jag fan vara med på massor av TT's ska bara hitta lämplig hoj så blir det tjöp direckt!

http://www.blocket.se/vi/10078274.htm?ca=23_3_s
Var det inte en sån du var på jakt efter?

Då får inte jag hänga med med min fiddy då:va om inte jag får tag i någon hoj:confused:

Klarar du av att hänga med på fiddyn så...

fast jag trodde att du var på jakt efter en Z750? :va

Last edited:
du har bestämt dig, men väntar på tillstånd från tanten ? :rofl

Nä det behöver jag inte :arsele :tungan

[QUOTE
Klarar du av att hänga med på fiddyn så...

fast jag trodde att du var på jakt efter en Z750? :va[/QUOTE]

Det ska vel inte vara några problem, jag kan ligga först och mjölka så ni hinner med:D
Det trodde jag med:confused: men det var en Z1000 som var aktullt, men jag har svårt att slita mig från R-hoj!!!!!!

Last edited:
Tur jag inte håller i damsugaren. Shitponfrit om den hade blviit sportig.

Har du sportdamsugarpåsar installerade?
Eller lågfriktionsdamsugarslangar?
Hur är det med högflödesutblåsfilter?
Har du överhuvudtaget funderat på att konvertera till ett 440V-kit till fläkten?

Svarar du nej på någon av ovanstående kan din damsugare tyvärr ej klassas som sportig.

Däremot kan du köpa fullständiga uppsportningskit till de flesta damsugarmärken från USA:s största damsugatuningfirma som har mycket postorderförsäljning.
www.vacuumtuningupgrades.com

Har du sportdamsugarpåsar installerade?
Eller lågfriktionsdamsugarslangar?
Hur är det med högflödesutblåsfilter?
Har du överhuvudtaget funderat på att konvertera till ett 440V-kit till fläkten?

Svarar du nej på någon av ovanstående kan din damsugare tyvärr ej klassas som sportig.

Däremot kan du köpa fullständiga uppsportningskit till de flesta damsugarmärken från USA:s största damsugatuningfirma som har mycket postorderförsäljning.
www.vacuumtuningupgrades.com

den länken funkade inte..
har beställt denna nu

http://www.youtube.com/watch?v=OU2G6QphYU4

får man och kan man hänga på er tuffa pojkar på runderna i sommar. e ni bara en bunke RR eller ni kör som folk? suget e stort på och ha lite skoj till våren.....:hojraket

Välkommen, trevlig hoj du har...:tummenupp

Dock inte så slitstark :huvet

jaja, ses på strandvägen till sommaren får vi hoppas :tuttar

får man och kan man hänga på er tuffa pojkar på runderna i sommar. e ni bara en bunke RR eller ni kör som folk? suget e stort på och ha lite skoj till våren.....:hojraket

Liknande inlägg skrev jag för ca ett år sedan, och i somras hade jag min hojpremiär i hbg, skitkul o skittrevligt.. och var inte orolig för att folk kör ifrån dig om du känner dig långsam. läs bara gruppkörningsreglerna så förstår du..

cs i sommar:tummenupp

Liknande inlägg skrev jag för ca ett år sedan, och i somras hade jag min hojpremiär i hbg, skitkul o skittrevligt.. och var inte orolig för att folk kör ifrån dig om du känner dig långsam. läs bara gruppkörningsreglerna så förstår du..

cs i sommar:tummenupp

gött ju. jag känner mig inte långsamm men om det bara hade varit en massa RR så hade det blivit svårare att hänga på

Ja jag kör ju SV....:yoparty

gött ju. vilken årsmod?

Last edited:
Nästa gång han kommer gåendes med vovven utanför oss så grubblar han säkert över en annan hoj. Igår var det inte en Z1000 i alla fall :tungan

Nä det var det inte, jag hade tittat på en hoj sa jag som jag kunde tänka mig:) och jag har bestämt mig för villken det blir:D med det får ni se när jag lägger ut bilder på den eller jag hänger med på ett TT!!!!

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back