tuffa pojkar

Endast RR!!!!

äh, i år ska jag fan vara med på massor av TT's ska bara hitta lämplig hoj så blir det tjöp direckt!

Innebär detta jag inte får vara med om jag kör sukkan? :confused:

Den hade 65 hästar för 24 år sedan. nu är det kanske 14 kvar efter 17000mil

Allt du håller i blir sportbetonat.

Du ligger väl bland de första på TT:arna med gammelsukkan? :va

Endast RR!!!!

äh, i år ska jag fan vara med på massor av TT's ska bara hitta lämplig hoj så blir det tjöp direckt!

http://www.blocket.se/vi/10078274.htm?ca=23_3_s
Var det inte en sån du var på jakt efter?

Då får inte jag hänga med med min fiddy då:va om inte jag får tag i någon hoj:confused:

Klarar du av att hänga med på fiddyn så...

fast jag trodde att du var på jakt efter en Z750? :va

Last edited:
du har bestämt dig, men väntar på tillstånd från tanten ? :rofl

Nä det behöver jag inte :arsele :tungan

[QUOTE
Klarar du av att hänga med på fiddyn så...

fast jag trodde att du var på jakt efter en Z750? :va[/QUOTE]

Det ska vel inte vara några problem, jag kan ligga först och mjölka så ni hinner med:D
Det trodde jag med:confused: men det var en Z1000 som var aktullt, men jag har svårt att slita mig från R-hoj!!!!!!

Last edited:
Tur jag inte håller i damsugaren. Shitponfrit om den hade blviit sportig.

Har du sportdamsugarpåsar installerade?
Eller lågfriktionsdamsugarslangar?
Hur är det med högflödesutblåsfilter?
Har du överhuvudtaget funderat på att konvertera till ett 440V-kit till fläkten?

Svarar du nej på någon av ovanstående kan din damsugare tyvärr ej klassas som sportig.

Däremot kan du köpa fullständiga uppsportningskit till de flesta damsugarmärken från USA:s största damsugatuningfirma som har mycket postorderförsäljning.
www.vacuumtuningupgrades.com

Har du sportdamsugarpåsar installerade?
Eller lågfriktionsdamsugarslangar?
Hur är det med högflödesutblåsfilter?
Har du överhuvudtaget funderat på att konvertera till ett 440V-kit till fläkten?

Svarar du nej på någon av ovanstående kan din damsugare tyvärr ej klassas som sportig.

Däremot kan du köpa fullständiga uppsportningskit till de flesta damsugarmärken från USA:s största damsugatuningfirma som har mycket postorderförsäljning.
www.vacuumtuningupgrades.com

den länken funkade inte..
har beställt denna nu

http://www.youtube.com/watch?v=OU2G6QphYU4

får man och kan man hänga på er tuffa pojkar på runderna i sommar. e ni bara en bunke RR eller ni kör som folk? suget e stort på och ha lite skoj till våren.....:hojraket

Välkommen, trevlig hoj du har...:tummenupp

Dock inte så slitstark :huvet

jaja, ses på strandvägen till sommaren får vi hoppas :tuttar

får man och kan man hänga på er tuffa pojkar på runderna i sommar. e ni bara en bunke RR eller ni kör som folk? suget e stort på och ha lite skoj till våren.....:hojraket

Liknande inlägg skrev jag för ca ett år sedan, och i somras hade jag min hojpremiär i hbg, skitkul o skittrevligt.. och var inte orolig för att folk kör ifrån dig om du känner dig långsam. läs bara gruppkörningsreglerna så förstår du..

cs i sommar:tummenupp

Liknande inlägg skrev jag för ca ett år sedan, och i somras hade jag min hojpremiär i hbg, skitkul o skittrevligt.. och var inte orolig för att folk kör ifrån dig om du känner dig långsam. läs bara gruppkörningsreglerna så förstår du..

cs i sommar:tummenupp

gött ju. jag känner mig inte långsamm men om det bara hade varit en massa RR så hade det blivit svårare att hänga på

Ja jag kör ju SV....:yoparty

gött ju. vilken årsmod?

Last edited:
Nästa gång han kommer gåendes med vovven utanför oss så grubblar han säkert över en annan hoj. Igår var det inte en Z1000 i alla fall :tungan

Nä det var det inte, jag hade tittat på en hoj sa jag som jag kunde tänka mig:) och jag har bestämt mig för villken det blir:D med det får ni se när jag lägger ut bilder på den eller jag hänger med på ett TT!!!!

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back