tuffa pojkar

its play time

Clutch it up or die trying!!
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
ducati 900ss
får man och kan man hänga på er tuffa pojkar på runderna i sommar. e ni bara en bunke RR eller ni kör som folk? suget e stort på och ha lite skoj till våren.....:hojraket

Om inte annat får vi firra till en långsammare grupp för oss som inte kan köra så snabbt (i år kan jag i alla fall skylla på hojen)... :hihi

Tänkte precis fråga samma sak. Fixade kortet i höstas och köpte mig en vtr så det lär inte bli knäskrap eller bakhjulskörning för mig ( ialla fall inte de första veckorna :)

Det är inte riktigt så att vi är någon klubb där man måste ansöka om medlamsskap för att få vara med. Det är mer ett gäng som samlas på tisdagkvällar för att köra en vända tillsammans.

Alla som kör något sportbetonat är välkommna. Tempot går oftast i rask marsh. Det är i stort sett bara att ta och dyka upp på strandvägen när tisdagsturerna har dragit igång, säga hej och åka med en vända.

Och som topic lyder; "tuffa pojkar". Är vi tuffa pojkar?

Japp, stentuffa!!! :)

Vilken tisdag kan det bli aktuellt med premiär??

Jag lär hänga på så ofta jag kan i vart fall! :)

Vilken tisdag kan det bli aktuellt med premiär??

Jag lär hänga på så ofta jag kan i vart fall! :)

TT-premiären lär bli när vägarna är tillräckligt grusfria och lufttemperaturen är någorlunda behaglig.

Gissningsvis blir premiären i april.

Om inte annat får vi firra till en långsammare grupp för oss som inte kan köra så snabbt (i år kan jag i alla fall skylla på hojen)... :hihi

gött det ju

TT-premiären lär bli när vägarna är tillräckligt grusfria och lufttemperaturen är någorlunda behaglig.

Gissningsvis blir premiären i april.

brukar ni vara i sjöbo onsdagar med?

Last edited:
Det är inte riktigt så att vi är någon klubb där man måste ansöka om medlamsskap för att få vara med. Det är mer ett gäng som samlas på tisdagkvällar för att köra en vända tillsammans.

Alla som kör något sportbetonat är välkommna. Tempot går oftast i rask marsh. Det är i stort sett bara att ta och dyka upp på strandvägen när tisdagsturerna har dragit igång, säga hej och åka med en vända.

Då får inte jag hänga med med min fiddy då:va om inte jag får tag i någon hoj:confused:

Last edited:
Vi kan ju bunka ihop oss i en eftersläntargrupp vi som inte e så snabba,tills vi blir varma i kläderna, tog mitt kort i höstas jag med, trevligt om man kan få möjligheten att köra med folk på samma nivå, har lite erfarenhet av några av buspojkarna, känner mig inte riktigt redo än...:rolleyes: ... Vi ses vid Strandvägen sen möter vi upp dom i Munka så dom får stila lite för oss på rakan :hej ses i vår

Innebär detta jag inte får vara med om jag kör sukkan? :confused:

Den hade 65 hästar för 24 år sedan. nu är det kanske 14 kvar efter 17000mil

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back