Tuffa amerikanare! Klassiker

Förövrigt, om någon har gått ut grundskolan och inte vet skillnaden mellan amerikanare (en amerikansk bil) och amerikaner (vanligtvis invånare i USA) - är det då personen som var obildbar eller är den svenska skolan en katastrof? ;) Att i samma tråd antyda amerikaners dumhet... det är humor :D.

mao är en kanadensare är en kandensisk bil, italienare en italiensk bil/mc.....hmm, vad är då en thailändare.... :confused:
;)

Last edited:
Heh, sådär bra wheelisar kan jag också göra! :tungan

ahem, jag kan ju iaf skylla på att jag kör 125:a.

Jag brukar också ha hjälmen bak på sadeln. Då är det bara att ta på den om känner att man är på väg att vurpa.

Detta var det ABSOLUT hårdaste filmen jag sett!!!!!
Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig att någon vågar göra dom stunten!???

Ja men fågeln......wow...liggandes på tanken med armar och ben utsträckta.....

Ständigt släppa styret!!!! .....ja menar wow.
Tänk om dom skulle tappa kontrollen........

Eller SITTA på tanken CRAAAAAAAYZZZZY.....

Nu blev man sugen på att stunta.......jamena Weeeeeeelisar och allt.

Får nog kolla om jag kan låna farsans VHS videokamera och göra en film.

/Dimman

rofl, yo those 1 second wheelies are "mad tyte son" and the girl in the video cant ride for s**t. and the fgt on the R1 needs to trade taht s**t in for a 250 ninja... f**king squids... oh and btw, "no hands" is not a stunt

:D

Trådlyft

HAhahaha, jag kollade just klassikern igen! Alla som inte sett, måste se de feta trixen, och dom häftigt utföra stuntsen!
hahaha klassikern, fan vad bra....:öl :fyllisar :fyllisar

Hehe, jag kan fan wheeela längre på motarden ;) O jag har säkert övat på wheelisar dom senaste 4 gångerna jag vart ute o åkt :P

*/ ?>
Back