Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grattis![]()
Hittade du felet eller?
Är beordrad övertid så idag är det fullbokat & imorgon tänkte man fota lite Cross på Arlanda men du får gärna ta den dit så fotar jag gärna den i lerhålet!![]()
Grattis![]()
Hittade du felet eller?
Är beordrad övertid så idag är det fullbokat & imorgon tänkte man fota lite Cross på Arlanda men du får gärna ta den dit så fotar jag gärna den i lerhålet!![]()
Vafangår du upp före 5 på en Lördag.
både du och jag vet att du skulle börja gråta om du helt plötsligt började ta en snabb lång bildserie på en hoj brattandes genom hårnålen bara för att sekunden senare hajja till och inse att det var en motard, -en svart vit och röd![]()
Jupp, måste passa på när frugan & ungen sover!
Ha ha ha jag kan göra ett undantag för du kan ju faktiskt tvätta den!![]()
Om du vill, har tid och orkar får du gärna komma förbi och ta lite bilder på hojen i farten. Operation inkörning är igång!
Den pulserar för övrigt helt galet mycket......som en gammal LC4 ungefär![]()
![]()
Hammer var namnet............!
Hörre du duuu, inget fel på en gammal LC4![]()
Finns inget bättre än att kliva av en LC4 efter ett par mil och inte känna varken röven eller benen, det är livet det![]()
Hörre du duuu, inget fel på en gammal LC4![]()
Finns inget bättre än att kliva av en LC4 efter ett par mil och inte känna varken röven eller benen, det är livet det![]()
AMEN!![]()
Akta dig för Ursula i en pling plong bil som kan vara väldigt sur om man träffar på henne på en av dina turer med TTR. Hoppas snart du kan piska några uppkäftiga 660 ägare!![]()
Men vänta nu...DU har ingen KTM.
Va fasen, åkte till Bogesund ca kl12 & tänkte fota lite men det var fasen helt dött av hojar 1/2tim så jag sket i det för skulle ha folk hemma vid kl 15. Så hur känns den även om det är inkörning ännu?
Kul Torque!![]()
Å hur gick den?
Bänka i Uppsala?
PREMIÄRTUREN AVKLARAD!
Det vart Bogesund och mata ansiktet på fiket i Waxholm, Bogan tillbaks och sedan diverse rundor kring Markim, Skoby, Väsby, Vallentuna osv.
Hur långt vet jag ej, men det har gått åt dryga 10liter soppa i alla fall, så en liten runda vart det ju![]()
Lite förgasarjystering, omklockning av växelpedal och lite småpill är kvar, men körklar...det är den![]()
Tack till Linkan77 och Co för gott resesällskap!
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|