TT3D - Closer to the edge

Fy. Fan.

Varför vill man ens köra där?

Trevlig film, dock. En lista över diagnoser (psykiska sjukdomar, INNAN rejs) i sluttexterna hade ju var't nåt.

Fy. Fan.

Trevlig film, dock. En lista över diagnoser (psykiska sjukdomar, INNAN rejs) i sluttexterna hade ju var't nåt.

Jag undrar varför folk pundar, varför vill man det?

Håller med, bra film! Gillar Guys inställning, "inte så att man har dödslängtan, tvärtom. Men ibland känner man att, jaha, det var det ja." Titeln är passande!

tja , som Guy Martin säger i någon intervju jag sett inför film premiären, "Short Track Racing is a little bit boring"

inte för att det är min åsikt, men tänk dig själv är man uppfödd med raicing på island of man & Irland så blir nog allt annat ganska beige´t.

Sen är det speciella förare som kör racen. Du ser aldrig någon BSB pilot (sällan i alla fall) som får för sig att provköra på Isle of Man. Krävs ett visst psyke för att kunna panga på sådär och stirra döden i vitögat i var och varannan kurva. Att det dött över 250 pers sen 1907 säger en del om riskerna...

Äntligen landade DVD´n i min låda...så jäkla bra film. :yoparty Långt bättre än Fastest tex.

Riktigt bra film! Mycket dialoger från förarna men kul att se hur förarna är i sig! Guy Martin har antingen adhd eller asbergers eller båda, men det är väl det som krävs för att köra i ett sådant race. Jag vill åka och kolla på IOMTT någon vacker dag men drömmen vore att delta i nått av racen de kör på IOM!! Ja, jag har adhd. Nej, jag har inte en dödslängtan, Men Ja, jag vet vad som kan hända! Isle of man!! <3

Fuck me backwards!
Helt galet bra film, sitter och skakar av excitement. :D

Vilka jävla idioter...har STOR respekt för dem. Och Guy martin, vilken lirare, hur skön som helst :D
Riktigt bra film. Krävs mycket stake för att köra dem där racen.

Osynliga kurvan där dem måste chansa när dom ska svänga var maffig också. Fick rysningar längs med hela ryggen.

Bästa hojfilm jag sett, de fångade verkligen känslan kring hela galenskapen. Kan inte jämföra med Fastest riktigt, det här handlar om något helt annat.

Ballt, synd bara att Guy Martin verkar vara mer uppmärksamhets-junkie än nåt annat. Men klart sevärd film, speciellt om man varit där så man känner igen sig. Köpte den åt sambon i julklapp å den trillade in igår, men vi kunde såklart inte hålla oss :D

Ballt, synd bara att Guy Martin verkar vara mer uppmärksamhets-junkie än nåt annat.

Va?

Jag tycker han verkar vara rätt händig på att åka fort som fan med. :va Och till skillnad från alla dessa mediatränade tråkjönsar - riktigt jäkla underhållande (rekommenderar verkligen att se hans serie "The boat that guy built")..

Fuckin' 'ell!
Riktigt bra film, men som Guy Martin säger: "Lights're on, but nobody's 'ome..." Man måste vara mer eller mindre galen för att köra!

Ballt, synd bara att Guy Martin verkar vara mer uppmärksamhets-junkie än nåt annat. Men klart sevärd film, speciellt om man varit där så man känner igen sig. Köpte den åt sambon i julklapp å den trillade in igår, men vi kunde såklart inte hålla oss :D

kan nog inte hålla med alls, guy martin verkar vara en av dom som bryr sig minst om media och bara vill köra hoj. konstigt man kan få så olika uppfattningar :va

kan nog inte hålla med alls, guy martin verkar vara en av dom som bryr sig minst om media och bara vill köra hoj. konstigt man kan få så olika uppfattningar :va

Ja, alla bildar sin egen uppfattning tack och lov. Jag skrev dock inget om media...

Skickat från min Neo, ursäkta om jag är kortfattad.

nu vet jag inte om du har sett "RÄTT" film?? men att ta skåpbilen varje kväll ut till havet för att komma ifån all uppståndelse och stim, kan väll ända inte vara att söka uppmärksamhet .?

Grym film! Man kan inte annat än älska Guy Martin och hans inställning till livet :tungan Håller med andra här, han verkar vara tvärtemot uppmärksamhetskåt. Han kör sitt race och skiter i vad andra tycker! Sjysst blandning mellan körning, dialog och antagonister.

Men vare bara jag som tyckte att ljudnivån var väldigt låg när de pratade och motorcykelljuden sjöng i 500 dB? :va

Eftersom jag och Rasorblade får städa tråden mer eller mindre dagligen på torrentlänkar så påminner jag er:

Inga torrentlänkar på forumet. Vill ni dela med er av nån länk får ni göra det via PM.

Riktigt bra dokumentär. Får, som alltid, gåshud när jag ser TT-racen.

Vi kanske ska dra ihop ett gäng som åker?

// Afterburner

Jag förstår faktiskt precis varför man vill köra Isle of Man TT. Utmaningen och känslan måste vara det ultimata man kan göra på en motorcykel :kär

// Afterburner

Fy. Fan.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back