TT3D - Closer to the edge

Rätt eller fel, se en vuxen människa skriva n00b är väl inte direkt min grej, jo kanske för 10 år sedan då man satt och spelade Quake och CS och gapade och svor som jag vet inte vad... men se en vuxen person skriva n00b får mig bara att skratta, varför inte bara skriva amatör? :confused:
Inte tänkt på att för 10 år sen, så var du lika gammal som jag är nu? Sen det är ju bara ett "internetspråk"...

Er och Er, 12 var ettag sedan men snart 30 är man väl! :huvet

Rätt eller fel, se en vuxen människa skriva n00b är väl inte direkt min grej, jo kanske för 10 år sedan då man satt och spelade Quake och CS och gapade och svor som jag vet inte vad... men se en vuxen person skriva n00b får mig bara att skratta, varför inte bara skriva amatör? :confused:

dina resonemang får mig att skaka på huvet :va

Snacka om att det här spårat ur :P
Någon som faktiskt kan dela med sig av vart man hittar den eller var det bara snack?

Det finns inget datum för retail release i handeln, så man kommer nog få vänta ett bra tag innan den finns tillgänglig som kopia. Inte direkt den typ av film som förekommer som icke-retail kopior.

Angående biovisning så finns det några biografer i Sverige som visar på beställning.
Man abbonerar hela salongen.
Skulle nog inte vara några problem att få ihop en hel salong med abstinenta bombare till hösten..
Det var dock ett tag sedan jag hade koll på detta, så jag vet inte om de har möjlighet att visa 3D.

Skall helt klart förbeställas! Enda film jag sett i år som jag ville se om så snart eftertexterna började rulla.

Frågan är bara om man skall framtidssäkra genom att köpa specialversionen på Blu-Ray trots avsaknad av BR-spelare i dagsläget, eller om man skall nöja sig med DVD:n..
Kommer man skaffa 3D-utrustning här hemma någon gång tro?

Dagens I-landsproblem...

Closer To The Edge - Nu på en hårddisk nära mig:yoparty
Blu-ray 3d beställt:tummenupp

Last edited:
Har beställt min på cdon. skulle haft realease 28e, men verka inte så. Dem sa att realease tydligen blivit uppskjuten XD

Ehhh ser på filmen med engelsk text, men jag fattar knappt vad Guy Martin säger haha
Oh vad e The Buzz? nån som sa i filmen, im not getting the buzz!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back