TT folket - Halloweenparty?

Torso (it. torso "bål", "överkropp", ytterst av grek. thyrsos "stam") är människans överkropp, bålen. Inom skulpturkonst används ordet om figurskulpturer utan armar, ben och huvud. Många skulpturer från antiken är numera bevarade endast som torsor. En berömd sådan är Belvederetorson (Torso di Belvedere).

Torsor förekommer även inom medicinen som biologiska modeller på vilka man kan studera människokroppens inre organ.

Köpt ett texikon? :D

Sluta nu skryta om att du kan några rader byta mitt bakdäck istället som du hade sönder sist vi var ute o körde:rolleyes:

ferdinand! sluta undvika d oundvikliga! u know wat am talking bout! muahhaha.....

ferdinand! sluta undvika d oundvikliga! u know wat am talking bout! muahhaha.....

Vem undviker vem, jag försöker få kontakt med dig på msn men inte vill någon prata med mig där
Och här skriver jag juh varje dag så hur kan du säga att jag undviker va va va:gnissla

Vem undviker vem, jag försöker få kontakt med dig på msn men inte vill någon prata med mig där
Och här skriver jag juh varje dag så hur kan du säga att jag undviker va va va:gnissla

kl 7 på morronen kan du försöka hur mycket du vill, vid den tiden är jag på en annan planet! :D
du undviker att svara på min fråga! ÄVEN om du skriver här varje dag, precis som nu. :D

du det finns en ninjadräckt på buttericks.se, jag tycker den hade passat dig skit bra! :D :D

kl 7 på morronen kan du försöka hur mycket du vill, vid den tiden är jag på en annan planet! :D
du undviker att svara på min fråga! ÄVEN om du skriver här varje dag, precis som nu. :D

du det finns en ninjadräckt på buttericks.se, jag tycker den hade passat dig skit bra! :D :D

haha ja och om både alex och coffe fixa vars en sån dräkt och har dom på sig på festen kan man säga att där e 1,5 ninjor på den festen :D

haha ja och om både alex och coffe fixa vars en sån dräkt och har dom på sig på festen kan man säga att där e 1,5 ninjor på den festen :D

:D :D

Är det någon som kan ta med sig en videokamera?! Ja kommer ha min kamera men hade velat om nån kunde ta med sig en videokamera osså. Plssssssssss! :tummenupp :tuttar

Last edited:

Men Alex. Att du går runt på jobbet och pratar med dig själv är en sak, men på MSN och SH också?? Detta är oroande :pannkyss

Låter gosigt!
Förra årets halloween så var jag utklädd till självmordsbombare men jag råkade spränga sönder dräkten.

Men man kan ju alltid klä ut sig till nudist, smurf eller kanske till loket olsson!:yoparty

Låter gosigt!
Förra årets halloween så var jag utklädd till självmordsbombare men jag råkade spränga sönder dräkten.

Men man kan ju alltid klä ut sig till nudist, smurf eller kanske till loket olsson!:yoparty

Nudist o smurf e redan nån tänkt på. hhahaa.....så länge dom har en nudist-dräckt så är det lugnt, orkar inte ha nakna människor springandes här. Mina hundar kanske blir sugna då! :D

Nudist o smurf e redan nån tänkt på. hhahaa.....så länge dom har en nudist-dräckt så är det lugnt, orkar inte ha nakna människor springandes här. Och lite doggystyle hade inte varit fel då! :D

Vad menar du med att du inte "orkar" bara för att de e nakna betyder det inget

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...