TT folket - Halloweenparty?

tim ska hålla käften för annars bryter jag bena på han igen.. han vet ju hur det gick sist han skulle bråka

hahahaha......va d då ni rulla runt i sängen????? :D

hmmm... harluwiiiijn.... GOTTE! Kan man klä ut sig till nykterist?

NEJ! vaffå ska du va nykterist!??? d e F E S T! den enda som får vara nått så när nykter är jag för jag ska jobba dagen efter!!:tummenupp

NEJ! vaffå ska du va nykterist!??? d e F E S T! den enda som får vara nått så när nykter är jag för jag ska jobba dagen efter!!:tummenupp

Jag sa utklädd till nykterist.... UTKLÄDD!!!!

:D

Egentligen... d där halowien party... står d för att d blir mkt halo och vin på partyt eller?? =s

Last edited:
Då får du f.. se till att det finns lite bröön till alla korvarna på festen med ju lixom:tuttar :yoparty

Jag sa utklädd till nykterist.... UTKLÄDD!!!!

:D

Egentligen... d där halowien party... står d för att d blir mkt halo och vin på partyt eller?? =s

Vin finns d massor av, men tror inte d e så många som e intresserade av d. Här konsumerar man starkare grejer.......:D

Då får du f.. se till att det finns lite bröön till alla korvarna på festen med ju lixom:tuttar :yoparty

D kommer va d osså.....har inte du ett eget bröd? :va

Last edited:
1. Babben
2. Babsan som du ska klä ut dej till:arsele

Bifogat

• babben.jpg
    babben.jpg
    12.7 KB · Visningar: 29
  • rosalordag10.jpg
    rosalordag10.jpg
    62.5 KB · Visningar: 30
Visste du inte att Tsunami är en storhandlare av pågens korvbröd på willys i lund??

ja men då e d ju inga problem, han har ju massa bröd! han kan ju ta me lite bröd hit i stället.

Tusse har inga egna brön...han har en korv att lägga i bröet! :D

Är detta för endast TT folket eller är det fel på överskriften?

eftersom tt är en offentlig plats där alla e välkomna o får komma så gäller det samma me festen! Hade den varit privat hade jag skickat privata inbjudningar inte skrivit på sh. :tummenupp

eftersom tt är en offentlig plats där alla e välkomna o får komma så gäller det samma me festen! Hade den varit privat hade jag skickat privata inbjudningar inte skrivit på sh. :tummenupp

Nu snackar du i nattmössan..TT e endast för TTfolket..El vi kanske ska åka förbi o bjuda in Bosse? :D

Nu snackar du i nattmössan..TT e endast för TTfolket..El vi kanske ska åka förbi o bjuda in Bosse? :D

finns vissa undantag........dvs dom som inte har sh! hahhahaa.......

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!