Tack för snabba svar!
Ja den verkar som sagt intressant. Är det nån direkt skillnad mellan årsmodellerna? Nån man ska direkt undvika?
Hur är det med däck? Läste nånstans att den ska vi lite känslig med just däck, men det kanske är mer om man kör aktivt på bana.
Ja den verkar som sagt intressant. Är det nån direkt skillnad mellan årsmodellerna? Nån man ska direkt undvika?
Hur är det med däck? Läste nånstans att den ska vi lite känslig med just däck, men det kanske är mer om man kör aktivt på bana.

)
Det hade t.o.m. varit värt ett helras, bara för att se alla andra RRRRRR-hojar förnedras av två gamlon.
... Har frågat runt lite på tyska och engelska forumet, verkar vara vanligt att motorerna går varmare med trim, vilket iofs är rätt naturligt, eftersom det är mer effektuttag. En tysk har t.o.m. bytt ut kylaren mot en från en '03:ans R6 och han hade inga problem efter det. Men, ingen har dock visat samma beteende som när du brände ur den, så något mystiskt är det. Jag ska försöka gå på skiten i morgon kväll, kolla stiften för att se om den gått snålt, kolla om den drar tjuvluft, mäta upp termostaten och kolla kamöverfallen (och byta olja till syntet, nu lär den vara inkörd...).