Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beror på om det är en dotter eller son...
(den ena får high five när det kommer hem en snygging, den andra får ett förhör som får Al Qaieda att blekna)
Men mer seriöst, grattis!![]()
Precis!
Och om en 15-20 år så där börjar det bli dags att ställa på hojen igen.
Bra siktat!
Man är ju lite sugen, biologiska klockan tickar på.....
I dagsläget är jag glad om jag kan bidra till mat på bordet.
Svor på att jag skulle ha det bra om jag skaffade ungar, men det känns ändå rätt.
De får väl finna sig i att inte ha allt.
Samma här, det var ett av villkoren innan jag skaffade barn, jag fick jobb på en stor jävla fabrik som inte hade avskedat sedan 70-talet, rätt hyfsad lön och kände att det var dags.
Första skottet tog, och nio månader senare föddes första barnet!
Sex månader senare sades 300 personer upp från företaget, jippiii....
Nåväl, arbetslös och en 6månaders baby hemma, vad göra?
För att minimera inkomstbortfallet så gick tjejen tillbaks och jobbade och jag fick vara föräldraledig.
Den pappa som bommar att vara hemma med barnen när dom är små går verkligen miste om saker...
Samma sak med nästa barn, jag var föräldraledig masor då också.
Vi införde helt nya rutiner som biblioteksbesök med åtföljande öl på puben, förmodligen den enda pub i världen som har infört paketpris på en öl + en festis...
Vi besökte regelbundet bilhallar och tittade på bilar, gick på café, gick på museumet, bevistade all öppet hus vi hittade, allt ifrån kärnavfallsfartyget Sigyn till Sjöräddningen och brandkåren, vi tittade på fåglar i parkerna och fiskar i laxtrappen vid kraftverket....
En helt underbar tid!
Du måste fan tagga ner. Passa på att ta det lugnt nu för tro mig, du lever verkligen i lugnet före stormen. För att inte falla alltför hårt från dina rosa molnen är det bra om du förbereder dig rent mentalt på att de första två åren handlar det snarare om att överleva än att leva.Nu ligger jag mest och stryker (vågar inte klappa) hennes mage så fort hon kommer hem. Späkar mig med taggtråd om maten inte är klar i samma ögonblick som hon kommit hem från jobbet.
Ibland kryddar jag för mkt, det är fan inte OK.
Pussar och musik har jag gett mig fan på att det ska vara bra, så det kör jag på. Hela tiden.
Fan...
Jag blir yr av att ens tänka på detta...
Slutet av november??
För vårt första???
.......
Jag tror inte. Jag vet!
I slutet november blir det.
Men vi har just bestämt oss för att behålla båda hojjar. Det känns inte som ett problem än i alla fall.
Slutet av november??
För vårt första???
Faaakkkkk!
Jag ska försöka att bara leverera.
Leverera min totalt odelade kärlek och inget annat.
Problemet är attjag redan börjat, så jag knappt är förmögen att jobba.
Fan, snacka om att jag är en f*tta, men det står jag för...
Vi har hojjarna kvar, men det blir inte mycket åka tyvärr. Kanske prickar in 500-600 mil denna säsong mot normala 2000. när tjippen var liten 1-3 månader var allt soft, och jag förstod inte vad alla småbarnsföräldrar gnällde över. Killen bara sov och käkade. Hur soft som helst. Sen började det hända grejjer. MUAHAHA. Man får vara glad över den lilla "fritid" man får.
Att vara pappa är det bästa som finns.
Här är en bild på vad du har att vänta dig.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |