har gått arbetslös nu i en månad. och vart erbjuden jobb som mc-bud genom en bekant men då jag bara hade mellan-kort upstod problem när budhojen var en KTM duke 600 nånting, efter en massor av samtal senare kom vi fram till att det inte gick och hitta nån strypningssats till den
.
men då erbjöd han sig att betala om jag körde up för tung istället, varför inte tänkte jag. kommer precis från upkörningen och nu har man jobb och kan glömma allt vad 25kw är
/fredrik
.men då erbjöd han sig att betala om jag körde up för tung istället, varför inte tänkte jag. kommer precis från upkörningen och nu har man jobb och kan glömma allt vad 25kw är
/fredrik
