tror inte dan kan bli bättre!!!

F/F

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
stockholm
Hoj
GSXR-1000 K7
har gått arbetslös nu i en månad. och vart erbjuden jobb som mc-bud genom en bekant men då jag bara hade mellan-kort upstod problem när budhojen var en KTM duke 600 nånting, efter en massor av samtal senare kom vi fram till att det inte gick och hitta nån strypningssats till den :huvet .
men då erbjöd han sig att betala om jag körde up för tung istället, varför inte tänkte jag. kommer precis från upkörningen och nu har man jobb och kan glömma allt vad 25kw är :banana
/fredrik
 
PULVER skrev:
har gått arbetslös nu i en månad. och vart erbjuden jobb som mc-bud genom en bekant men då jag bara hade mellan-kort upstod problem när budhojen var en KTM duke 600 nånting, efter en massor av samtal senare kom vi fram till att det inte gick och hitta nån strypningssats till den :huvet .
men då erbjöd han sig att betala om jag körde up för tung istället, varför inte tänkte jag. kommer precis från upkörningen och nu har man jobb och kan glömma allt vad 25kw är :banana
/fredrik

Hyfsat!
 
Grattis. Nu får du sitta på ett vibrerande härke åtta timmar om dagen! :tummenupp
 
PULVER skrev:
har gått arbetslös nu i en månad. och vart erbjuden jobb som mc-bud genom en bekant men då jag bara hade mellan-kort upstod problem när budhojen var en KTM duke 600 nånting, efter en massor av samtal senare kom vi fram till att det inte gick och hitta nån strypningssats till den :huvet .
men då erbjöd han sig att betala om jag körde up för tung istället, varför inte tänkte jag. kommer precis från upkörningen och nu har man jobb och kan glömma allt vad 25kw är :banana
/fredrik


Grymt!

hur lång är mc-bud säsongen ? kör ni året runt ?
 
roligt jobb! du fått......brukar se mc-buden lite här o där i sthlm ....

ser läckert ut då dom kommer på slangen med packbox....mitt i stlhm.....
:D
 
lars m1000r skrev:
roligt jobb! du fått......brukar se mc-buden lite här o där i sthlm ....

ser läckert ut då dom kommer på slangen med packbox....mitt i stlhm.....
:D

har fått order om att inte busa mitt i sthlm, men ser det mer riktlinjer :D
 
Jobb och "riktigt" A-kort på en gång, det är bara att gratulera! :tummenupp
 
jag leker inte heller i staden!! :gnissla

kul att det kommer ut lite nytt folk!
vilka kommer du att köra för?!?


PULVER skrev:
har fått order om att inte busa mitt i sthlm, men ser det mer riktlinjer :D
 

Bifogat

  • standfred.jpg
    standfred.jpg
    33.2 KB · Visningar: 229
Mcbudet skrev:
jag leker inte heller i staden!! :gnissla

kul att det kommer ut lite nytt folk!
vilka kommer du att köra för?!?

Ekab tror jag blir den enda på firman som åker på två hjul-(ett)
 
PULVER skrev:
har gått arbetslös nu i en månad. och vart erbjuden jobb som mc-bud genom en bekant men då jag bara hade mellan-kort upstod problem när budhojen var en KTM duke 600 nånting, efter en massor av samtal senare kom vi fram till att det inte gick och hitta nån strypningssats till den :huvet .
men då erbjöd han sig att betala om jag körde up för tung istället, varför inte tänkte jag. kommer precis från upkörningen och nu har man jobb och kan glömma allt vad 25kw är :banana
/fredrik

Får man inte köra obegränsat efter 2 år med A begränsad? Innan dessa 2 år med A begränsad får man inte köra obegränsat. Nu säger jag inte att du inte haft A begränsad i mindre än två år (?) men i sånna fall borde du nu få köra obegränsat utan att göra en uppkörning?

EDIT: Never mind, det gick ihop :)
 
Last edited:
nån som vet om de har mcbud i gbg?

lyckat att då ha en r6 o en Gixxer 1000 på mellan kort :)

påminner mig om.......... mig själv för ett tid sen
 
Sjysst - två flugor på smällen så att säga...eller hur är det nu ?!? :va

Lycka till och kör med huvudet bara !
 
PULVER skrev:
har gått arbetslös nu i en månad. och vart erbjuden jobb som mc-bud genom en bekant men då jag bara hade mellan-kort upstod problem när budhojen var en KTM duke 600 nånting, efter en massor av samtal senare kom vi fram till att det inte gick och hitta nån strypningssats till den :huvet .
men då erbjöd han sig att betala om jag körde up för tung istället, varför inte tänkte jag. kommer precis från upkörningen och nu har man jobb och kan glömma allt vad 25kw är :banana
/fredrik
Ändå sitter du på en R6a och en Gixxer streetfighter -02 med mellankort eller var det snabbt köp igår efter kortet togs? ;D

Menmen, grattis till jobbet :D Att åka som MC-bud hade vart koolt :)
 
sharpedge skrev:
Ändå sitter du på en R6a och en Gixxer streetfighter -02 med mellankort eller var det snabbt köp igår efter kortet togs? ;D

Menmen, grattis till jobbet :D Att åka som MC-bud hade vart koolt :)

en r6 som e på 25kw och streetfightern köpte jag i förra veckan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top