Tror du på Robert Lind i Kramfors?

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

Tror du på Robert Lind i Kramfors?

• Antal röstningar
    0
korvgubbe skrev:
Kan du utveckla frågan som jag precis svarade "Nej" på?! :va
Allt är fullt logiskt. För att exempelvis kunna diskutera centrala frågor såsom vilken gud är DJ?, så är det förstås relevant att veta huruvida Robert Lind i Kramfors existerar.

Martin, det förvånar mig att du ingenstans under dina biologistudier läst elementär toxikologi. Vet du ens vad de där substanserna orsakar för skador långsiktigt? Nej, just det. Låt bli dem då. :fakta
Eller är det Honkiie som bjudit över dig till jaktstugan där ni testat postorderpiller?

Markus skrev:
Martin, det förvånar mig att du ingenstans under dina biologistudier läst elementär toxikologi. Vet du ens vad de där substanserna orsakar för skador långsiktigt? Nej, just det. Låt bli dem då. :fakta
Eller är det Honkiie som bjudit över dig till jaktstugan där ni testat postorderpiller?
Sluta retas. Jag tror verkligen på Robert. Ibland kommer man till insikt om saker och ting här i livet.

Orca69 skrev:
Finns Kramfors?

Japp. Men det ligger inte i Stockholm så jag vet inte om det räknas.

Men bevisligen finns Robert Lind också.

Alltså ja, eller nej. Beroende på om man räknar Kramfors fasten det inte ligger i Stockholm.

Och ni tror inte Robert Lind är såpass smart att han har hemlig adress?!
Klart han har!
Därav hittar ni honom inte i telefonkatalogen nuförtiden, men vi som sett sanningen vet att han finns.
Ni som röstat nej är kättare.

Markus skrev:
Skärp dig du kan ju inte säga så på ett forum, det är snutar överallt, mickar och kameror som kollar på min skärm när jag surfar, jag tror dom fjärrstyr min katt också. Jag måste fan sova i ett tält på balkongen för att itne vara avlyssnad. :4skrika

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back