hållundan
Emozione!
Har börjat gillar nya 9-3 SportSedan som tusan. Inte helt omöjligt att det blir en sådan framåt sommaren. Är dock helt totalgrön vad alla modellbeteckningar står för. Exvis;
-Arc
-Linear
-Vector
Står även undrande vad de olika paketen, såsom pilotpaket mfl. innehåller?!
Någon som har mycket fakta på rak arm, eller kan hänvisa till någon plats där jag kan få upprättelse inom ämnet?
/H
Edit: Hittade lite fakta på www.saabsverige.se. Vore ändå kul att höra lite erfarenheter eller annat saabnyttigt i tråden.
-Arc
-Linear
-Vector
Står även undrande vad de olika paketen, såsom pilotpaket mfl. innehåller?!
Någon som har mycket fakta på rak arm, eller kan hänvisa till någon plats där jag kan få upprättelse inom ämnet?
/H
Edit: Hittade lite fakta på www.saabsverige.se. Vore ändå kul att höra lite erfarenheter eller annat saabnyttigt i tråden.
Last edited:

.... se till o köp en aero bara

Jag bor billigare här än i uppsala (konstigt nog) och all min vakna tid går till att tillgodose mina pengabehov. Jag tar hellre bilen än cykeln till affären 300m längre bort bara för att slösa pengar och jag vägrar skänka pengar till välgörande ändamål då jag blir illamående av sånt beteende. Pengarna är min morot som är till för min egna överlevnad, ingen annan ska få ta del av det.