Trollhättetråden "samåkningar"

Jag o polaren var och blåste ur krökarna i söndags fan va härligt det var :yoparty !!! Vet inte hur varmt det var men frös gjorde jag inte med underställ o skinnsätll + luvtröja ialla fall.
Var även nere o körde dom nya mini-corssarna på gokarthallen för två vekcor sen också, gör allt för att stilla denna längtan blir ju fan tokig av all snö :huvet Ska ni ner o köra så kör i era mc stövlar, kompisen satte ner foten och bröt den på två stället och fick opperera, 6 veckor gips.

Det är fan inte sant. Precis när man börjat få förhoppningar så vaknar man upp med 15cm nysnö. :huvet
Hur gör ni för att se ljuset i denna dystra och mörka tillvaron ? ... :fyllisar

tellskog skrev:
Var även nere o körde dom nya mini-corssarna på gokarthallen för två vekcor sen också, gör allt för att stilla denna längtan blir ju fan tokig av all snö :huvet Ska ni ner o köra så kör i era mc stövlar, kompisen satte ner foten och bröt den på två stället och fick opperera, 6 veckor gips.
Sen är det nog inte så många här som är lika galna som Matthias!! :tungan

Nu står han ute under taket men snön kommer ner från skyn :arsele
Men skall vi sikta på att ta en tur till Väringe (var det väl) på lördag den 1 april. :banana
Måste nog ut o rasta cykeln lite i veckan :tummenupp

Tmannen skrev:
Nu står han ute under taket men snön kommer ner från skyn :arsele
Men skall vi sikta på att ta en tur till Väringe (var det väl) på lördag den 1 april. :banana
Måste nog ut o rasta cykeln lite i veckan :tummenupp

jajamensan visst ska vi det... fast den 2:a april för eas skulle ju med.

Trollhättans MC-Klubb, TMCK72, har planer på att dra ihop så många som möjligt till både Lelleträffen och Knalleträffen i år.

Den som vill kan komma ut till Kåken lördag 1 April 16.00 då vi kommer att snacka om bl.a dessa träffar och annat som planeras under årets säsong.

Sören skrev:
2045664 Trollhättans MC-Klubb, TMCK72, har planer på att dra ihop så många som möjligt till både Lelleträffen och Knalleträffen i år.

Den som vill kan komma ut till Kåken lördag 1 April 16.00 då vi kommer att snacka om bl.a dessa träffar och annat som planeras under årets säsong.
Det låter trevligt... :fyllisar
Skall försöka att ta mig ut till kåken...

ps premiärturen tog jag idag på 55km... Weeee :banana
Det var ju 10+ :tummenupp så nu e det bara att gasa!!

Last edited:
Vem var det som brassade i fjärran (åt håjum-hållet tror jag) med en stånka klockan strax före sex imorse? :mad: :gnissla

Broms skrev:
2066180 Vi är 3-4 st från stenugsund som ska åka till lelle.
Vi e 2 som skall till Lelle träffen...
11:00 från Nynäshamn på torsdag den 15 juni och 7:45 på måndag den 19 juni från Gotland till Oskarshamn
Det var lite ont om tider :arsele

Jag vart jäkligt sugen på att åka men jag är inte så förtjust i att tälta och att hitta stuga nu är helt kört! :(

Tmannen skrev:
2074472 Vi e 2 som skall till Lelle träffen...
11:00 från Nynäshamn på torsdag den 15 juni och 7:45 på måndag den 19 juni från Gotland till Oskarshamn
Det var lite ont om tider :arsele

Ok vi ska åka med färjan från Oskarshamn 21:10 13 Juni. Så man lär väl ses någon gång under veckan :öl :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT