Trollhättetråden "samåkningar"

Jag o polaren var och blåste ur krökarna i söndags fan va härligt det var :yoparty !!! Vet inte hur varmt det var men frös gjorde jag inte med underställ o skinnsätll + luvtröja ialla fall.
Var även nere o körde dom nya mini-corssarna på gokarthallen för två vekcor sen också, gör allt för att stilla denna längtan blir ju fan tokig av all snö :huvet Ska ni ner o köra så kör i era mc stövlar, kompisen satte ner foten och bröt den på två stället och fick opperera, 6 veckor gips.

Det är fan inte sant. Precis när man börjat få förhoppningar så vaknar man upp med 15cm nysnö. :huvet
Hur gör ni för att se ljuset i denna dystra och mörka tillvaron ? ... :fyllisar

tellskog skrev:
Var även nere o körde dom nya mini-corssarna på gokarthallen för två vekcor sen också, gör allt för att stilla denna längtan blir ju fan tokig av all snö :huvet Ska ni ner o köra så kör i era mc stövlar, kompisen satte ner foten och bröt den på två stället och fick opperera, 6 veckor gips.
Sen är det nog inte så många här som är lika galna som Matthias!! :tungan

Nu står han ute under taket men snön kommer ner från skyn :arsele
Men skall vi sikta på att ta en tur till Väringe (var det väl) på lördag den 1 april. :banana
Måste nog ut o rasta cykeln lite i veckan :tummenupp

Tmannen skrev:
Nu står han ute under taket men snön kommer ner från skyn :arsele
Men skall vi sikta på att ta en tur till Väringe (var det väl) på lördag den 1 april. :banana
Måste nog ut o rasta cykeln lite i veckan :tummenupp

jajamensan visst ska vi det... fast den 2:a april för eas skulle ju med.

Trollhättans MC-Klubb, TMCK72, har planer på att dra ihop så många som möjligt till både Lelleträffen och Knalleträffen i år.

Den som vill kan komma ut till Kåken lördag 1 April 16.00 då vi kommer att snacka om bl.a dessa träffar och annat som planeras under årets säsong.

Sören skrev:
2045664 Trollhättans MC-Klubb, TMCK72, har planer på att dra ihop så många som möjligt till både Lelleträffen och Knalleträffen i år.

Den som vill kan komma ut till Kåken lördag 1 April 16.00 då vi kommer att snacka om bl.a dessa träffar och annat som planeras under årets säsong.
Det låter trevligt... :fyllisar
Skall försöka att ta mig ut till kåken...

ps premiärturen tog jag idag på 55km... Weeee :banana
Det var ju 10+ :tummenupp så nu e det bara att gasa!!

Last edited:
Vem var det som brassade i fjärran (åt håjum-hållet tror jag) med en stånka klockan strax före sex imorse? :mad: :gnissla

Broms skrev:
2066180 Vi är 3-4 st från stenugsund som ska åka till lelle.
Vi e 2 som skall till Lelle träffen...
11:00 från Nynäshamn på torsdag den 15 juni och 7:45 på måndag den 19 juni från Gotland till Oskarshamn
Det var lite ont om tider :arsele

Jag vart jäkligt sugen på att åka men jag är inte så förtjust i att tälta och att hitta stuga nu är helt kört! :(

Tmannen skrev:
2074472 Vi e 2 som skall till Lelle träffen...
11:00 från Nynäshamn på torsdag den 15 juni och 7:45 på måndag den 19 juni från Gotland till Oskarshamn
Det var lite ont om tider :arsele

Ok vi ska åka med färjan från Oskarshamn 21:10 13 Juni. Så man lär väl ses någon gång under veckan :öl :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti