Jajjemen...fast du kanske tycker de e dumt, bättre att dina skattepengar går te o fixa skadegörelse o inbrott o skit...
nix mannen jobba på du

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jajjemen...fast du kanske tycker de e dumt, bättre att dina skattepengar går te o fixa skadegörelse o inbrott o skit...
varför är testförare inte realistiskt? Jag jobbar som testförare för audi, har varit i spanien och kört bil i bergen nu i två veckor. Har svart bälte i serpentinväg nu skulle jag gissa...
Trivs helt ok med mitt jobb... Det negativa är väl att man får jobba mycket med tyskar..![]()
Bullshit.
Just "avdankade yrkesmän" är det som behövs i skolan.
Akademikertomtar utan verklighetsanknytning finns det nog av.
Inte heller diktatorsaspiranter, vars största motivation är att få bestämma över minderåriga är någon bristvara.
Gissar att några med mig blir nyfikna när dom läser ditt inlägg. Du kanske inte vill avslöja hur du håller på att förverkliga dina planer på "evig fritid inom kort" men vill du så utveckla gärna.Dock ska jag bara jobba runt 7-9år till och sen är jag pensioneradSer verkligen fram emot det och satsar helhjärtat på den biten.
Livet är inte att vistas på en arbetsplats bara för att man MÅSTE, livet är det du gör när du har fritid. Jag ska ha evig fritid inom kort, än så länge går det ju åt rätt håll.
Finner ingen mening med att sälja min tid till en plats i 40år för att sen som pensionär vid 65års ålder(vi 80-talister får väl gå först efter 70år) bli pissad på av staten. Glöm det.
Min fredagsrytm är inte riktigt i form idag, trötter som få.
Vad är det du inte hänger med på, utveckla vad du menar så ska jag sen försöka utveckla vad jag menar. Eller så skiter vi i det bara och sover lite istället.
Jag avskyr att sälja min egen tid till nåt företag över huvud taget. Usch, bara tanken på att jag kan äta lunch ute på stan med en polare eller en snygg brud, missar träningarna på kvällarna, missar strandlivet på sommaren och den biten får en att vilja kräkas.
Har alltid hatat att gå till ett ställe och sen gå hem igen för att göra likadant nästa dag till helt ingen som helst mening då de säkert lägger ner det efter en tid eller säljer bort den delen till Lettland.
Har haft runt 25 jobb, bytar ofta och gärna för jag bara hatar att jobba.
Dock ska jag bara jobba runt 7-9år till och sen är jag pensioneradSer verkligen fram emot det och satsar helhjärtat på den biten.
Livet är inte att vistas på en arbetsplats bara för att man MÅSTE, livet är det du gör när du har fritid. Jag ska ha evig fritid inom kort, än så länge går det ju åt rätt håll.
Finner ingen mening med att sälja min tid till en plats i 40år för att sen som pensionär vid 65års ålder(vi 80-talister får väl gå först efter 70år) bli pissad på av staten. Glöm det.
Du quotade mig och skrev:
Det ligger en gnutta ironi men även en hel del sanning i det jag säger men konkreta exempel på folk som faktiskt visst har fått jobb efter sin utbildning (no shit...) klarar jag mig utan tack.
Vad är det du kan klara dig utan? Folk som får jobb efter högskoleutbildning? Fokk som får jobb efter gymnasieutbildning?
Folk i öht.?
Det har aldrig slagit dig att du ser det hela på ett aningen vridet sätt?
Nu kan jag iof bara tala för mig själv, men jag tror att många andra ser likadant på det med att arbeta.
Jag jobbar för att jag vill åstakomma något och visa att jag faktiskt kan något. Inte fan sliter jag häcken av mig för att min chef vill det!
När man är klar med ett projekt, det är tillverkat och satt i produktion och fungerar över förväntan så blir, iaf jag, jävligt glad/nöjd med mig själv!
Men visst, sen finns det såklart människor som kopplar bort hjärnan, åker till Atlas Copco och skruvar ihop luftmaskiner med tre olika moment, åker hem och kopplar på hjärnan och gör det dom vill.
Jag skulle hellre hoppa ut i ett järnvägsspår än att bli en sådan person..
Poängen är att man själv bestämmer det man vill och inte vill göra. Visst, vill du glassa omkring tills du avlider och tycker det är givande för dig ska då absolut göra det också.
Men, relativt sett, tror jag att det är ett fåtal människor som tänker som du gör.
Nu kan jag iof bara tala för mig själv, men jag tror att många andra ser likadant på det med att arbeta.
Jag jobbar för att jag vill åstakomma något och visa att jag faktiskt kan något. Inte fan sliter jag häcken av mig för att min chef vill det!
När man är klar med ett projekt, det är tillverkat och satt i produktion och fungerar över förväntan så blir, iaf jag, jävligt glad/nöjd med mig själv!
Men visst, sen finns det såklart människor som kopplar bort hjärnan, åker till Atlas Copco och skruvar ihop luftmaskiner med tre olika moment, åker hem och kopplar på hjärnan och gör det dom vill.
Jag skulle hellre hoppa ut i ett järnvägsspår än att bli en sådan person..
Du quotade mig och skrev:
Det ligger en gnutta ironi men även en hel del sanning i det jag säger men konkreta exempel på folk som faktiskt visst har fått jobb efter sin utbildning (no shit...) klarar jag mig utan tack.
Vad är det du kan klara dig utan? Folk som får jobb efter högskoleutbildning? Fokk som får jobb efter gymnasieutbildning?
Folk i öht.?![]()
EDIT: Har för övrigt inget direkt tips att komma med till trådstartaren men omväxling förnöjer sägs det
Jag avskyr att sälja min egen tid till nåt företag över huvud taget.
.
Vad som sker i framtiden får vi se, chef skulle alltid vara trevligt![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |