Alikzus
Twin Power Ranger
Det är på grund av eventuellt slitage som jag vill ha nya slangar, så då kan jag köpa i originaldimensionerna?
"Bumble Bee" går i graven?
"Bumble Bee" går i graven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är på grund av eventuellt slitage som jag vill ha nya slangar, så då kan jag köpa i originaldimensionerna?
Tackar för välkomnandet! Ska bli trevligt att träffa några likasinnade i sommar, å är det ngn som bor i närheten av Sthlm så kanske man kan styra upp lite Thruxtonkaffe redan i vår? Bara att hoj-ta (jo jag vet, väldigt underfundigt på gränsen till torrt)..
ULVA KVARN straxt norr om uppsala, lite kortare för dig, lite längre för mig. tisdagskvällar under sommar halvåret bil-mc träff (brukar va bra uppslutning) mycket och titta på och bra fika med ok priser. brukar åka dit några gånger per säsong.
/../ å är det ngn som bor i närheten av Sthlm så kanske man kan styra upp lite Thruxtonkaffe redan i vår? /../
Du kan köpa orginaldimensionerna! Däckstorlekar anges t.ex. 120/80/18. Slang med en massa tumdimensioner vi ändå inte begriper. 18" hjul ska ha 18" slang sen är det mindre noga med resten.
Det låter som en bra idé.![]()
????? (måste skriva in minst 5 tecken enligt SH...)...Så kan jag meddela att "Bumble Bee" nu går i graven! Sörjd och saknad av, tja vem då?
Det är snart påsk och efter påsken kommer uppståndelsens tid. Då kan begravda föremål återuppstå om än i något ny skepnad. Vi får se!![]()
Det är snart påsk och efter påsken kommer uppståndelsens tid. Då kan begravda föremål återuppstå om än i något ny skepnad. Vi får se!![]()

, nu ska här byggas om Låt oss bara hoppas uppståndelsen varar längre än 40 dagar och att den visar sig för fler än bara lärjungar o de allra närmaste. Nu är man allt rejält nyfiken i strutenDet är snart påsk och efter påsken kommer uppståndelsens tid. Då kan begravda föremål återuppstå om än i något ny skepnad. Vi får se!![]()
Det blir inte så stora förändringar egentligen men det strider mot vissa principer jag tidigare haft med stuket på hojen så för mig är det lite större än vad ni kommer att märka.
Nej, nej inga såna stora projekt.Mer sånt som Alikzus är inne på fast det är inte just det. En en rätt liten förändring men som ändå (enligt mitt sätt att se) rör själen på hojen. Därav det där med graven.
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |