Triumph Thruxton-tråden

Förra veckans provstart av moppen med nya fuggarna :yoparty

:fyllisar Någon som har ngn erfarenhet om British Customs? letar efter ett rear fender kit och deras tycker jag ser bäst ut :/

Frånvarande ett tag, men nu lästin det senast :)
Hos mig har inte hänt så mycket som önskat tyvärr. Batterierna står på laddning :lol

Finns att köpa i Europa (spanien) från www.solotriumph.com = varken tull eller moms! :hej
Asch, varför var du tvungen att skriva det, då? :) Nu har jag ju köpt en ny fly screen hos SoloTriumph...

Behövde jag det? Nej.
Verkar det kul med en annan variant, som ren omväxling? Ja!

Har ju kört 4 år, snart inne på det 5:e, med samma look framtill. Kul att testa något nytt.

EDIT: moms åkte man på. Priserna på sajten var netto, "net without tax".

Blev glad som fasen att hon gick igång. Startade mkt enklare än med tidigare förgasare/tändspole. Hoppas verkligen att jag har rådit bot på felen nu. Så fort lappmöglet har smält undan drar jag ut och provkör. Isle Of Man resan kryper allt närmare.. :näsblod

Asch, varför var du tvungen att skriva det, då? :) Nu har jag ju köpt en ny fly screen hos SoloTriumph...

Behövde jag det? Nej.
Verkar det kul med en annan variant, som ren omväxling? Ja!

Har ju kört 4 år, snart inne på det 5:e, med samma look framtill. Kul att testa något nytt.

EDIT: moms åkte man på. Priserna på sajten var netto, "net without tax".

Pimpning på gång :tummenupp

Solen skiner hela tiden men snön ligger kvar och flinar!

Men nästa torsdag är det Mars! Våren är snart här :yoparty

Det står ju TMax över hela den hojen.

By the way har ni en Thaimoppe eller UK-moppe. Sedan 2006 har Triumph (enligt Motorad) en monteringsfabrik i Thailand. Man ska kunna se på skylten på ramen om den är ihopsatt i Thailand eller UK. F2 =UK och F4=Thailand. Dock ska just alla Bonneville,Thruxton efter 2006 vara ihopsatta i Thailand. Spelar väl ingen stor roll men man kanske borde ha den här flaggan istället för Union Jack. Samma färger i alla fall.
EDIT: Min är ju en 2005 så den bör ju vara tillverkad in the UK.

Bifogat

• TH.gif
    TH.gif
    593 bytes · Visningar: 248
Last edited:
Tips på billig och enkel mod som ger positivt resultat för körkänslan. Byt till tvåfingergrepp i önskad färgkombination och få med gummihandtag med CNC-infräsning på köpet. Jag är oerhört nöjd med mina och en dryg femhundring för allt inklusive frakt samt ca 30 min jobb att byta (perfekt passform) är välinvesterade slantar enligt mig.

http://www.rideitmoto.com/

EDIT:Ser lika bra ut och känns lika gedigna som mångdubbelt dyrare Titax. Har kört ca 400 mil med de som är monterade på Suzukin och känslan består.

Bifogat

• promotionsbt(4).jpg
    promotionsbt(4).jpg
    45.5 KB · Visningar: 69
Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...