Alikzus
Twin Power Ranger
Om det klaffar så hänger jag gärna på dig ner (och upp igen?) isåfall. Återkommer när jag vet mer!
Finemang, men upp får du klara på egen hand i sådana fall.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om det klaffar så hänger jag gärna på dig ner (och upp igen?) isåfall. Återkommer när jag vet mer!
Går inte ens att byta blinkers? Tur att jag inte läste det innan jag bytte blinkers på min R, då hade det blivit jobbigt.Inga som helst problem där annat än man var tvungen att lägga ner 10 sekunder extra på att gå in i en meny och justera blinkfrekvensen. Fördelen var att man dessutom inte behövde byta relä eller använda motstånd för att byta till LED-blinkers.
Ptjaa, har fortfarande inte sett någon verkstadshandbok men är tämligen säker på att det, liksom på många andra moderna Trajjor, är en mjukvaruinställning som måste göras via verkstadshandboken. Tidigare var det en piece of cake med Tuneboy och senare TuneECU.Någon som vet var/hur man justerar tomgången på dom nya thruxton?
Tycker att 1000 rpm är för lågt då det känns som att den ska dö mest hela tiden
Tack på förhand.
På en snabb Thruxton sitter som sagt skruven i ECU någonstans. Typ Pokemon Go. UngefärPå en riktig Thruxton så sitter det en skruv på vänster spjällhus.![]()
Men i ärlighetens namn kan jag inte förstå den marknadsstrateg som valde att INTE släppa Thruxtton R utan BRG som färgval![]()
Typ Pokemon Go.
Mmm, men att släppa "Competition Green" för standardThruxton 1200 men neka oss R-spekulanter denna godbit är ju snudd på tjänstefelDe kände sig väl tvungna att ha en möjlig uppdatering i sin pipeline?Jag har för mig att 2013 var första året med Brooklands Green för Thruxton 900.
Jag glädjer mig dessutom åt att det vad jag kunnat se inte klotats särskilt mycket än så länge, vilket borgar för fortsatt låga premier![]()
På en snabb Thruxton sitter som sagt skruven i ECU någonstans. Typ Pokemon Go. Ungefär![]()
Njae, vi är nog några stycken som kommer från bandagsträsket, lärt oss uppskatta ett fint chassi och att leva med lite mindre effekt som gjort ett aktivt val och skaffat R. Den funkar kalas på "Knix", karvar landsvägskurvor som en kung men utan att locka till farter mycket över 120 km/h och går dessutom att försäkra på ett rimligt vis. En sporthoj för landsväg helt enkelt!Jag känner inte er som har köpt 1200rna, men av oss som har 900
rna så kan man väl inte påstå att någon utövar "extremt beteende"; de innebar nog alldeles för många kompromisser för att locka det segmentet. Jag antar dock att även ni är ute efter mysig hojkörning med en vacker motorcykel och inte att bomba järnet.
![]()
Mycket spännande! Ska läsa på lite mer, mest spännande är ju att någon tydligen lyckats komma åt att kommunicera med hojarna! Det ska vi läsa på om - bra fyndKan den här vara något?? http://dealertoolcouk.ipage.com/default.htm
Njae, vi är nog några stycken som kommer från bandagsträsket, lärt oss uppskatta ett fint chassi och att leva med lite mindre effekt som gjort ett aktivt val och skaffat R. Den funkar kalas på "Knix", karvar landsvägskurvor som en kung men utan att locka till farter mycket över 120 km/h och dessutom går att försäkra på ett rimligt vis. En sporthoj för landsväg helt enkelt!
Stuntgossarna med hoddtröjor hoppas vi väljer nakenhojar i stället (blinkar åt thruxtonerich)![]()
streeten tog mig med storm vid 1:a provkörningen och likadant med speeden som jag provade härom veckan.
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |