Var och tränade idag. Kom hem käkade och sen fick jag sån energi boost att jag kände att jag bara MÅSTE slänga på cliponsen på momangen. Hade nämligen fixat expander innan jag tränade.
Kommer ner till garaget och det första bakslaget kommer när jag inser att bult och mutter till expander är för stora för att gå genom spegel fästet. Äh Skitsamma tänker jag. Jag får köra med Musse Pigg speglarna till vidare.
Jag hade hoppats på att jag kunde lossa uppe i kronan och bara trycka upp gaffeln men icke!
Det blev till att lossa broms ok, stänkan och framhjulet innan jag fick igenom gaffeln.
När väl det var var gjort och återställt så klämde jag på mina clipons.
Det blev fint på vänster sida men högersidan fick jag inte på sista 2 cm

Bromsvätskebehållaren tar i clipon'et!!!!
Jag hade inte så mycket energi kvar så jag pallade inte att byta tillbaka utan det får vara som det är.
Nästa uppenbarelse var att efter som bromshandtaget hade hängt i luften under hela mecket så hade det kommit luft i bromssystemet. Bromsen tar bra men det är inte så skön känsla i den.
SÅÅÅ jag kickar igång för att köra ca 400 meter hem på en provtur men fula Musse speglar, en svampig broms och en gasvajer som hade klämts nånstans så att de fick jävligt hög tomgång. Spontant tycker jag det blev fulare men det kan vara ovanan och speglarna. Nu vet jag inte om jag ska köra hela räcet och dundra på med ISR handtag... Då kommer ju högersidan gå på ordentligt i alla fall, men jag måste bestämma mig för om det blev snyggare eller fulare. Just nu blev jag av med min gulliga lilla klocka också.
Vad tycker ni om ni blundar för speglarna?
Det blir ju cleanare i alla fall

Jag kanske är mest sur för det gick lite illa att mecka. Ska klämma in lite feedback hur det känns att köra sänkt imorn.