Triumph Street Triple-tråden

Väx upp!

Man tror att man "mognat" något...
Å så går man å fyller i Pirelli med vit färgpenna :va
:lol

IMG_2778 (2).JPG

IMG_2779.JPG

Varför sälja?

Bra fråga!
Vill bara testa något nytt för den här säsongen. MT-09 / MT-10, CB1000R, Storebrorn Speed Triple RS är väldigt intressant. Z1000 är väldigt rolig, men kanske för rolig...
BMW S1000R eller Nine T kanske

Jag är ganska säker på att det kommer bli en ny Street triple rs längre fram igen, helt underbar maskin.

Bra fråga!
Vill bara testa något nytt för den här säsongen. MT-09 / MT-10, CB1000R, Storebrorn Speed Triple RS är väldigt intressant. Z1000 är väldigt rolig, men kanske för rolig...

Jag är ganska säker på att det kommer bli en ny Street triple rs längre fram igen, helt underbar maskin.

Byta från Street till en Speed triple är helt logiskt ..men Triumph till en riskokare ?? :va :tungan

Bra fråga!

Byte är alltid roligt, en anledning god som någon:tummenupp Röstar på MT10!

Hejsan! Får hoppa på denna tråd då jag precis köpt en 765 rs -17 :) det är bara ett fel med den, den saknar slip-on. Vad rekomenderas och finns det möjligtvis något till salu här?

Funderar på att sälja.

Vad tror ni man kan lägga ut följande för :

Street triple r 2016 uttagen på Johans ny av mig september 17. 700ish mil nyservad i oktober. Slipon + map, uppflyttad nr skyllt, flyscreen, jelly pan, hugger, hög komfort sadel, Quickshifter, bar end mirrors triumph original på alla tillbehör och köpt i samband med hojen.

Däcken gått typ 150mil f+b.

Priside?

Tidigare ägare till min triumph ordnade all utrustning, inklusive bar end mirrors. Visst må det vara dyrt, men jäklar vad mycket bättre det ser ut. I priset ingår det naturligtvis kvalité på grejerna. Sitter som det ska utan att vrida och vända på sig oavsett hastighet. Till skillnad från min tidigare hoj.

Hej Richard! Tänkte bara kolla om du var ute i Strängnäs och köpte Streeten av mig (provkörde i Södertälje några dagar innan)? :krama om så var fallet hur långt hade den gått när du sålde? Strulade den något eller fungerade allt? Fick 2000-mils service innan du köpte. Den hade gått runt 1700 eller hur?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman