Triumph Street Triple-tråden

Hej alla. Det verkar inte bättre som att jag skulle få råd att köpa en street triple:D . Får bli en R. Om man köper en ny hoj kontant, vad kan man förhandla till sig, går det att få med något, delar en service eller något. Har aldrig köpt en ny hoj förut. En till fråga vad ligger service intervallerna på och vad kostar dom ca?? kan ju vara bra att tänka på det nu än när man står där och det är dax:näsblod Mvh Hugge

Hej alla. Det verkar inte bättre som att jag skulle få råd att köpa en street triple:D . Får bli en R. Om man köper en ny hoj kontant, vad kan man förhandla till sig, går det att få med något, delar en service eller något. Har aldrig köpt en ny hoj förut. En till fråga vad ligger service intervallerna på och vad kostar dom ca?? kan ju vara bra att tänka på det nu än när man står där och det är dax:näsblod Mvh Hugge

jag kom utan inbyte, med 38k cash till löddeköpinge, fick en ny R med bellypan och flyscreen (inte rutan alltså), arrow3-1, luftfilter, iridium-stift och mappning för 108 000, plus 25% rabatt på första servicen (tror den går normalt på ~1500)

KÖP! :yoparty

Kontant eller avbetalning verkar inte spela någon roll - kartell?. Rabatt på service eller tillbehör är nog det du kan räkna med :va

Var iväg till strömsholm idag och såg en annan street trea stå parkad utanför markan. Var det nån här tro? Mycket hojar ute idag annars, mys... men nu :fyllisar Be safe!

Fick se att hojen trycker ur sig olja runt nedre delen av vänster motorkåpa :mad: Ser ur att vara där iaf, en droppe på nedersta skruven till motorkåpan, längs tråget och ner i bellypannan. Inga mängder men trist ändå. Provade att dra åt skruvarna lite får väl se om det hjälper... Nån som känner igen symptomen månne?

dreglade lite över din thruxton idag Ola! när jag var i länna och mappade cykeln =) kommer bli fet när den e klar. Var det bredare fälg som var beställt?

japp , det ska sitta 180/55 på den :-) den blir riktigt grym ! var där idag och passade till det nya zardsystemet som ska på.. :-)
dreglade lite över din thruxton idag Ola! när jag var i länna och mappade cykeln =) kommer bli fet när den e klar. Var det bredare fälg som var beställt?

Jaha då har man precis skrivit på paprena för en Street Triple R en Grå :D :tummenupp :banana

Många som är i meckartagen? :) Vad göra när det är snö och bistert ute? I väntan på kapital till ett kit från galna doktorn tog jag saken i egna händer. :tungan

Går det att integrera blinkersen i bakljuset månntro?

jag upptäckte nått kul med min trippel igår...
om man kör på ca 7000 varv i 2an, slår av snabbt och drar därefter på fullt samtidigt som man rycker lite lagom i styret...

då går den på bakhjulet!!

helt fantastiskt :tummenupp

om man kör på ca 7000 varv i 2an, slår av snabbt och drar därefter på fullt samtidigt som man rycker lite lagom i styret...

Går att koppla upp på 4:an oxå!!!!:yoparty :yoparty :yoparty

Testa att ligag på ca 3-4000 varv på 2-4 och koppla upp den så slipper du varva den så hårt.. stående på 5an funkar oxå =)

Ja då har man låtit sin käraste ägodel smaka asfalt! :huvet
Bakhjulet släppte i en korsning och jag for i backen. Med skrapad hjälm avbrutet bromshandtag, sprucken motorkåpa och skevt styre + trasig backspegel. saker som skulle bytas tids nog men ändå störigt. Bra såhär en dag innan MC-dagarna i Säve. Ska inte lösa in min trisslott imorgon kan jag j tala om...:3freak

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti