Triumph Street Triple-tråden

Tjennare alla är en rätt så ny ägare till en triple r som har gått 115mil nu. har en fråga angående Seat cowl. hur dom sitter på egentligen? måste jag ta bort den för att sen ta bort sadeln eller hänger den med sadeln när man tar bort? hoppas ni fattar vad jag försöker säga. jag har mitt lås där därför vore det väldigt bra att veta =) bilder på hojen kommer upp i helgen ;) ha det göttans!

Tjennare alla är en rätt så ny ägare till en triple r som har gått 115mil nu. har en fråga angående Seat cowl. hur dom sitter på egentligen? måste jag ta bort den för att sen ta bort sadeln eller hänger den med sadeln när man tar bort? hoppas ni fattar vad jag försöker säga. jag har mitt lås där därför vore det väldigt bra att veta =) bilder på hojen kommer upp i helgen ;) ha det göttans!

Grattis till din nya hoj!

Seat cowlen sitter endast fast i sadeln (med ett par skruvar) och hänger med sadeln nar du tar bort den. Inget strul att ha låset under sadeln alltså:tummenupp

AAARG! :huvet Jag la min kära Street Triple ned idag. :krama Bromsade på mig när en taxi stannade, var ju blött och jävligt. Inga stora skador dock, lite repor på olje-filtershållaren, tank, styre och fotpinne. Trist men men... Styret blev snett också men det ska väl bara vara att ställa tillbaka. Jag kommer lämna in den till MC-varuhuset så dom får kolla över den att allt är OK.

En punkig hoj som blir lite punkigare av några skador. :yoparty

Ska lacka om tank-skadan och beställa kraschpuckar.

AAARG! :huvet Jag la min kära Street Triple ned idag. :krama Bromsade på mig när en taxi stannade, var ju blött och jävligt. Inga stora skador dock, lite repor på olje-filtershållaren, tank, styre och fotpinne. Trist men men... Styret blev snett också men det ska väl bara vara att ställa tillbaka. Jag kommer lämna in den till MC-varuhuset så dom får kolla över den att allt är OK.

En punkig hoj som blir lite punkigare av några skador. :yoparty

Ska lacka om tank-skadan och beställa kraschpuckar.

Fan va surt. Hoppas det ordnar sig.

Blir nog till att skaffa craschpuckar för mig med kör som en kärring sen jag gick omkull :(
Men är nog mest långa verkstads väntetiden och dubbel självrisk för andra tillbudet under samma år som skrämmer. Nån som har tips på olika puckar? vet att zard säljer men kommer inte ihåg vilka det var och hur dem såg ut.

Själv har jag LSL kraschpuckar.

Lätta att montera och finns i flera olika färger, själv har jag dock svart ^_^

Var ett relativt bra pris på dom också, kommer dock inte ihåg hur mycket.

Själv har jag LSL kraschpuckar.

Lätta att montera och finns i flera olika färger, själv har jag dock svart ^_^

Var ett relativt bra pris på dom också, kommer dock inte ihåg hur mycket.

Vart köpte du dem?

Såg idag att det läcker från mina slip-ons det har runnit sot och skit från sista skarven innan dämparen. Någon som har bra tips om tätning?:va

british-customs när dollarn var låg för cirka ett år sen..

Coffinshaker: Jag kör biltema högtempsilikon i en skarv på mitt zard helsystem, funkar kanon!

Kanon ska åka och skaffa mig det då ser riktigt tråkigt ut när det skvätter sot över svingen. Tänkte ta ut db-killern på mina ixil i veckan för att jag är så jävla nyfiken på hur mycke dem låter utan :D Den vrålar rätt skönt redan:yoparty

På förekommen anledning...: Vart har ni köpt kraschpuckar? Jag måste nog beställa innan jag kör sönder hojen ytterligare.

Kanon ska åka och skaffa mig det då ser riktigt tråkigt ut när det skvätter sot över svingen. Tänkte ta ut db-killern på mina ixil i veckan för att jag är så jävla nyfiken på hur mycke dem låter utan :D Den vrålar rätt skönt redan:yoparty

Lust o slänga en bild på hojen med Ixil? Lite nyfiken på dom.

jag är fan sugen på zard's penta slip-on.. så sjukt snygga!!
Har du inga bra bilder på såna monterade Zard?

Lust o slänga en bild på hojen med Ixil? Lite nyfiken på dom.

Är inte hemma för tillfället men har bild i mitt garage dock inte på hela hojen samtidigt men det kommer så fort jag fått till ett bra kodak moment:D
Men kanske stillar din nyfikenhet något. Jag var skeptisk först när dem slutade göra dem svarta men gillr den nya looken den har vuxit på mig.
Sen låter dem helt makalöst gött:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...