Triumph Street Triple-tråden

drredbull:
Är det din hoj på bilden? Isf, hur mycket hjälper rutan? Hur enkelt är det att ta på och av Flyscreenen resp Rutan?

drredbull:
Är det din hoj på bilden? Isf, hur mycket hjälper rutan? Hur enkelt är det att ta på och av Flyscreenen resp Rutan?

Rutan hjälper faktiskt en hel del. Märks mest vid lite längre sträckor.

Rutan är lätt att ta av men Flyscreenen är lite bökigare, man måste även då skruva på ett annat bakstycke på instrumenteringen.

Nytt eller begagnat?

Nytt hos triumphhandlaren.

Last edited:
Arrow!

Har installerat ett lowboy på min striple!!
Körde en liten liten runda idag! Det var runt 0 grader så jag tod det lugnt. Fy fan vad gott det låter..:yoparty
Nu ska det bara torka upp ordenligt så man kan prova ordentligt..

borde nog prova min också har inte kört en meter med den.Får spader av att vänta:näsblod

Tjena vad tror ni om detta kit från Ermax att fixa till baken med? Någon som har någon erfarenhet? Undra just om blinkersena syns så bra rakt bakifrån men också vad farbror blå säger om saken.

Bifogat

• udt%20triu%20street%20trip%20675%2008.jpg
    udt%20triu%20street%20trip%20675%2008.jpg
    51.6 KB · Visningar: 167
Nu är ett MadDoctor kit plus främre blinkers också frå den galna doktorn på väg åt mitt håll! :rock blir till att pilla dit det nästa vecka första bästa lediga stund. Postar bilder när ingreppet är klart.

Magoshine: dem kan nog gnälla på vinkeln på skylten det första dem gör. men det är säkert bara att vinkla ner den lite mot hur det sitter på bilden.
Snyggt med grön undertail, blir ju inte samma effekt på en svart tex.

Magoshine: dem kan nog gnälla på vinkeln på skylten det första dem gör. men det är säkert bara att vinkla ner den lite mot hur det sitter på bilden.
Snyggt med grön undertail, blir ju inte samma effekt på en svart tex

Skylten kan man tydligen vinkla ner mera om det behövs. Jag har ju en svart hoj men tror ändå att det blir snyggt med denna undertrail. Behåller ju i stort sett formen på bakljuset men blir av med allt annat skrot. Det jag undrar över är om inte blinkersen sitter lite väl mycket på sidan... syns inte så bra på bilden kanske.

Nu är ett MadDoctor kit plus främre blinkers också frå den galna doktorn på väg åt mitt håll! :rock blir till att pilla dit det nästa vecka första bästa lediga stund. Postar bilder när ingreppet är klart.

Snyggt med grön undertail, blir ju inte samma effekt på en svart tex.

NÄSTA VECKA?????!!!??!?!?!
Ge mig bilder nuuuuuuuuuu!! Jag behöver stimulans i detta vinterhelvete

Jag har ju inte fått grejjerna än :arsele
Får se när jag hinner till garaget, Blir väl stressigt innan jobbet och vet inte vilken dag jag är ledig i nästa vecka. Men lovar att lägga på ett kol.

Är sjukt sugen på att beställa mindre kylarkåpor från British-customs nån som tänkt samma sak eller kanske hunnit före med att byta?

NÄSTA VECKA?????!!!??!?!?!
Ge mig bilder nuuuuuuuuuu!! Jag behöver stimulans i detta vinterhelvete

Tänkt tittat insett att jag är fattig!

Wohoo! Har precis hämtat mitt paket från Ruck´n Run med mad docor prylarna. Och så har man lovat att hjälpa en kompis att flytta idag:huvet
Men men får ta det imorgon förmiddag om jag är i skick att fixa det då.

jaha....................................................

Show me the godis :D

Efter att ha följt denna tråd under en längre tid har även jag nu krupit till korset och hämtar min str3 på lördag...:banana

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!