Triumph Speed Twin

Min XJR 1300 Racer har också 14 liters tank och jag kan inte påstå att den känns för liten. Bränsleförbrukningen är ju måttlig även vid inspirerad körning och ingen av retro-hojarna kommer att gå till historien för sin utmärkta ergonomi, så ett påtvingat tankstopp var 14:e liter känns lagomt.
 
Min XJR 1300 Racer har också 14 liters tank och jag kan inte påstå att den känns för liten. Bränsleförbrukningen är ju måttlig även vid inspirerad körning och ingen av retro-hojarna kommer att gå till historien för sin utmärkta ergonomi, så ett påtvingat tankstopp var 14:e liter känns lagomt.

Bwahaha
 
124 000:- Landade den på.
Mycket pengar, men ändå ett lägre pris än jag trodde.
Nu blir det skoj att klämma på den på mässan i helgen, kan nog tänka mig att köpa en om ett par år när det finns lite beggade på marknaden.
 
16.6 rymmer då min, och man vill stanna och tanka oftare än var 40e mil ändå med den sadeln..
14 är väl ändå rätt okej på en sån hoj tycker jag.
Min ducati scrambler hade väl 13 tror jag
HD xr1200 12,5 liter (funkade finfint att åka till Norge på)
Bonneville har väl också 12 liter väl?

Men om man bara letar en praktisk hoj att åka till jobbet på så är väl detta ändå ingen vidare katergori hoj att satsa på?
 
Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

  Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back
Top