Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad som är "sport" kan givetvis diskuteras, men denna maskin är allt såpass extrem, på sitt sätt, så att den den passar in i allmänna MC-forumet.vågen skrev:*host**host*
![]()
Varför har man byggt en traktor med två hjul? Måste vara opraktiskt... förstår inte det där.
vågen skrev:*host**host*
![]()
Varför har man byggt en traktor med två hjul? Måste vara opraktiskt... förstår inte det där.
Du menar som Ducati Monsters? Ja det kan man ju undra...vågen skrev:Varför har man byggt en traktor med två hjul?
Tror inte det är kubiken i sig som "folk" vill åt, utan snarare vridet. Vikten är en bieffekt.Nacka skrev:Personligen förstår jag inte alls den där kubikhysterin som verkar råda i vissa kretsar...
vågen skrev:*host**host*
![]()
motardnisse skrev:För att alla gamla återfallsknuttar har möjlighet att köpa den största glidaren de får ta på! Men man ju fråga sig om de har vett nog att ta en avrostning innan de börjar köra med besten! Precis när VTX1800 så provkörde jag en sådan! Redan där förstod jag att ja aldrig kommer köpa en sån tung glidare. Är det inte dags att införa backväxel på dessa för man ser ju hur tungt det är för några som har de största glidarna.
Just ja! Sorry jag har inte provkört den. Men jag ska träna på att lägga en massa kilon på trampcykel och känna hur balansen blir innan jag provar Rocket
Varför bara till hundra? Är det toppfarten på din?Tony Tiger skrev:Dra den 0-100 med era "Rettor", "Gixar" och "Ducar" (plastraketer)![]()
------------
Bingo skrev:Varför bara till hundra? Är det toppfarten på din?
Bingo skrev:Varför bara till hundra? Är det toppfarten på din?
Tony Tiger skrev:GoldWing med flera har back.....
triple skrev:Det vore mer intressant att se vad en KTM 625 gör 0-100...
5 sec? Om man inte slänger i moster Olga i en cykelkorg på den![]()
motardnisse skrev:Goldwing vet ja men kan du nämna fler?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |