Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sinnessjukt bra val utav lampa!![]()
Vacker från början men verkar ändå bli bättre! Dock måste du nog lackera om lyktan//Shöwtek@ mnf :wub:
Det ser ut som du har tagit styret från en damcykel.
Ser riktigt bra ut.
Varifrån och vad kostade lampan =)
Ser bra ut.
Tänkte också beställa hem sådana grepp.
Känns de bra?
Såg för nu på ditt paket att du är ju härifrån
Här hänger man med i svängarna
Edit:
Drog hem ett par.
240 spänn är bra pris![]()
Ja det känns ju bättre än original men känns ju billiga, men för det priset kan man inte begära mer![]()
Haha ja :rolleyes
Nej men precis, så tänkte jag också. Jag betalade 9 Feb, dom skickade 14 Feb och jag fick dom 20 Feb så fort gick det ju med![]()
Fi satan vad sockerbitar... bäddat för problem...jag sprang iväg till kjell o co och tjöpte några Kontaktdon nu när jag byggde om min bak. Tror det blir bäst i längden.
Schysst byggnation för övrigt.![]()
Precis.
Gör sig säkert i värsta fall sig bra på hyllan hemma
Btw.
Håller med Stefan. (Tack för länken)
Körde själv med massa sockerbitar i sommras
Fyfan vilket självmord det var.
Som bäst så kortslöts framlampan på motovägen i 100++ mitt i natten så det blev bäckmörkt![]()
Haha jo jag vet! Lite sånt där att man tager vad man haver. Men hur fungerar kontaktdonerna? Hur kopplar jag ihop kabeln i dom? Tack för länken iaf, får pallra mig över och fixa några såna![]()
Tacktack!![]()
Skoj projekt, älskar den motorn!!!![]()
Hmm, lite svårt att förklara... skala kabeln, lägg den i spåret på stiftet och nyp ihop med tång runt kardelerna (den skalade delen av kabeln) och sen nyp ihop resten runt den oskalade delen av kabeln. Jag lödde även fast kabeln i spåret för att vara extra säker på att det skulle sitta kvar.
Skulle du inte lyckas förstå min något avancerade beskrivning () så får jag försöka ta en bild och visa.
![]()
Hmm, lite svårt att förklara... skala kabeln, lägg den i spåret på stiftet och nyp ihop med tång runt kardelerna (den skalade delen av kabeln) och sen nyp ihop resten runt den oskalade delen av kabeln. Jag lödde även fast kabeln i spåret för att vara extra säker på att det skulle sitta kvar.
Skulle du inte lyckas förstå min något avancerade beskrivning () så får jag försöka ta en bild och visa.
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti