BlöjRäsern
Gränsfall
Schnyggt. Sånär som på mumien då 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt frän! Den där har du lyckas bra med![]()
Det kan komma nån bra komentar när avgasbandaget åkit av, för mumier gillar jag men ...isåfall lite bättre inslagna för det drar ju ner helheten helt.
Annars så gillas folieringen men ta bort lite märkningar på sladdar mm som fångar blickar. Annars så gillar jag SP3 an som hoj som, fan så kul lär du ha på den iallafall![]()
Det blev bra med kolfiberfolien, men jag undrar varför du bryr dig om att täck nr på reg skylten när det syns på alla kort tagna på baksidan av den.![]()
Tycker att din foliering har blivit jättebra, för det är inte så lätt! Sen e inte rött och svart en dålig kombo!! ME LIKE
Har själv beställt folie till min CBR, hoppas att den kommer snart.
Sen att linda avgasbandage kräver nog lite träning, jag ska snart på mitt grenrör.....
Snygga bilder du tar![]()
Ser bra ut =D
Men som sagt.. Mumien![]()
Tycker att den blir riktigt bra.
Bandaget - ja jag har sågat dig förut för det, ta bort skiten tills du bestämmt dig att göra det ordentligt ... kanske skulle vart svart istället, skulle matcha resten bättre.
Ang magkåpa ... kan du inte testa att snickra ihop en egen, med mer spoilerform än orginalet, samt att dra upp den på sidorna runt kylaren? Har du nån rak sidobild kan man ju rita lite
nu ska jag kolla MotoGP![]()
Schnyggt. Sånär som på mumien då![]()
Lite konstruktiv kritik;
Framlyset passar inte in med sin kantiga form... Du skulle nog försöka få tag på ett annat lite rundare som harmoniserar med resten av hojen...
Försök gömma alla sladdar där framme vid styrkronorna, linda in dom i nått eller göm dom bakom på nått sätt, kanske kan bli tvungen att dra om dom helt..
Kedjeskyddet skall väl folieras det oxå? Passar inte in i svart iaf..
Avgasbandaget ser tyvärr lite tråkigt ut, vet att det inte är lätt men....
Klistermärket i bakfälgen ska väl inte sitta kvar likaså klisterlappar på kablar...
Sen saknas en magkåpa VÄLDIGT mycket!!!
MEN utöver det så är den riktigt snygg!!! Fortsätt att jobba med den tills du blir nöjd, för det är det viktigaste!!!
//fredrik
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing