Triumph Daytona 955i streetfighter projekt

Ser sjukt bra ut! Men ska du inte lacka gaffeln och gaffelkronorna svart? Tror det hade passar bra mot det andra! :tummenupp Har du 130hk motorn eller 150hk motorn? Våra hojar kommer matcha bra mot varandra tror jag! :yoparty

De gamla var 130hk -02 & framåt 150hk men allt annat är annorlunda med som kabelstam luftburk osv.

Är det någon som vet nått företag som säljer solocutz till R6 från 01 så snälla tipsa mig måste verkligen ha tag på en :huvet

Solocutz införskaffad bara slipa och lacka så blir den kalas :yoparty
Införskaffade även nya bromsbelägg oljefilter och oljetrågsackning så nu är motorn fylld med olja siktar på uppstart i helgen :tuttar

Bifogat

• Delar1.JPG
    Delar1.JPG
    28.6 KB · Visningar: 149
Skulle vilja ha lite tips på olika slipon som kan passa helst ska det vara litet så man ser mycket av fälgen

Vore fränt att montera Daytona 675 system under baken! :tummenupp
Eller ett GP slipon! sjukt vackert! men då skulle jag bli avundsjuk på din hoj och det går jag inte me på! :Bugar

Bifogat

• yoshimura-RS-5-exhaust-daytona-675.jpg
    yoshimura-RS-5-exhaust-daytona-675.jpg
    51.1 KB · Visningar: 176
  • t_2053.jpg
    t_2053.jpg
    93.2 KB · Visningar: 198
Vore fränt att montera Daytona 675 system under baken! :tummenupp
Eller ett GP slipon! sjukt vackert! men då skulle jag bli avundsjuk på din hoj och det går jag inte me på! :Bugar

GP sliponet var helt i min smak så det finns en risk att du kommer bli lite avundsjuk men man ger och tar du har ju MT lampan :D
Vilka säljer det sliponet?

Bifogat

• båt+010.JPG
    båt+010.JPG
    34.7 KB · Visningar: 172
Längre kopplingsvajer

Måste ha tag på en längre kopplingsvajer är det någon som vet om den från speedtrippeln passar för den borde ju vara längre eller om man kan beställa nån annanstans ?

Japp den passar, motorbolagett i LKPG har.

Äntligen

Länge sen man la in något på den här sidan men för ett par minuter sen hostade faktiskt motorn igång efter år i dvala nu jävlar e det bara att köra på så ska den vara ute på vägarna i vår :yoparty

Visst fan var det men du fattar inte vad det går ut på som åker köpe hoj hahahahahaha.....:slicka

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla