Triumph Daytona 955i streetfighter projekt

Då var det dags att damma av den här tråden då jag ställde av hojen igår efter en riktigt trevlig första säsong på Trajjan :yoparty men nu ska det byggas vidare på skrotet en av dom sakerna jag inte alls är nöjd med är framlysets utseende har bestämt mig för att pröva med ett runt singellyse med kåpa någon som har ett liggandes eller vart jag kan beställa ett sen kommer det självklart komma till lite andra godsaker på den vintern är ju förbaskat lång :öl

Då var det dags att damma av den här tråden då jag ställde av hojen igår efter en riktigt trevlig första säsong på Trajjan :yoparty men nu ska det byggas vidare på skrotet en av dom sakerna jag inte alls är nöjd med är framlysets utseende har bestämt mig för att pröva med ett runt singellyse med kåpa någon som har ett liggandes eller vart jag kan beställa ett sen kommer det självklart komma till lite andra godsaker på den vintern är ju förbaskat lång :öl

OJ! hadde helt missat denna! ser fint ut! :tuttar

Köpte en begagnad Öhlinsdämpare till hojen häromdagen känns helt ok då jag inte varit riktigt nöjd med fjädringen i bak men nästa år så lär det ju bli skillnad :)

Bifogat

• SAM_0115.jpg
    SAM_0115.jpg
    239.1 KB · Visningar: 92
  • Gilla
Reaktioner: EST
Satte ihopp hojen ikväll då den stått isärplockad under vintern utan att jag gjort något förutom monterat Öhlinsdämpare bak och lackat om tanken och bakdelen (samma färg) men när jag slog på tändningen så lös inte oljetryckslampan vart sitter oljetrycksgivaren någon som vet gissar på att jag har råkat dra loss kabeln från den :huvet

Byggde nytt framlyse till hojen igår monterade även koso mätaren vart helt ok tycker jag. Har bara ett problem med att koppla in koso mätarens varvräknare någon här på sporthoj som kanske monterat kosomätare på en Triumph?

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg

Varvräknaren inkopplad :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey