Alla nya Triumph körs i bromsbänk på fabriken, bla, kontrolleras att max effekt ligger inom toleransen. Därefter tappar man oljan, silar den, och häller i igen.
Det som lämnas åt kund att "köra in" är bla, växellådsdrev odyl,
Det tror jag inte han stötstångsmecken från USA du länkade till tänkte på.
Tänk vad stort genomslag en sida kan få bara innehållet passar läsarna![]()
Inkörning har vi redan ältat minst en gång i denna tråd.
Ba ett exempel, Helge ! Det finns många andra länkar som säger samma sak.
När det gäller Triumph så gör dom dessutom "fullvarvs" test innan dom silar oljan läste jag i Torque och det berättade även säljaren jag köpte hojen av. Fick dessutom rådet att stunta (freudiansk felsägning ?) i inkörningsdekalen som satt på tanken och istället göra ungefär som länken beskrev. Bana is tydligen the shit för inkörning.
Det skadar ju inte heller att det uppmuntrar till det man helst vill göra

Last edited: