StephanD
Medlem
Yepp, man kom med en helt ny mappserie till 2007. TOR-mappen har också fått lägre varvtal för full EXUP-öppning. Är Ni intresserade finns originalmapparna faktiskt förtecknade på Tuneboys hemsida ( http://www.tuneboy.com.au/TuneDownloads/Tunes.html ), och det är faktiskt gratis att ladda hem programmet och öppna mapparna för att kolla på skillnaderna (3D-funktionen rockar fett - man får en bra uppfattning om skillnaderna mellan mapparna)!
Så när Ni servar - glöm inte att fråga om Ni har senaste mappen ilagd! Förhoppningsvis behöver Ni inte pröjsa för en ren uppdatering, och det gör stor skillnad i "on-off"-reaktionen vid stads- och bankörning!
Ha de!
Ska serva nästa vecka, när kom -07 mappen?, tog ju ut min hoj sent -06.
Skulle ÅF vilja ha betalt för uppdatering av min mapp om det behövs så är det strypning på gång med tanke på hur mycket jag pumpat in på tillbehör.
. Tydligen bara ett par sekunder som skiljer, så högst upp på önskelistan står visst ytterligare 5 hk... Dessutom verkar karln vara kung på fjädring/dämpare, så jag har försökt ställa några intressanta frågor kring ett vettigt utgångsläge när man åker med standardgrejor...
Körde med nytt ställe oxå så ville inte blöta ned mig för mkt. de slutade regna lagom till man skulle åka hem iaf.. Nåja, de kommer komma härliga soliga dagar då man kan njuta fullt ut av sin nyinköpta hoj *glad som fan*
DS.)
Har triumph sliponet på!
. Nu går gubben och lägger sig