Ankan_84
Gudomlig sporthojare
Hej, har varit och kört trajjan och jag har aldrig känt sånt "vill ha" begär som nu...
Jag e såld på den, men jag är som sagt inte 24 år vilket går allt mycket bökigare... Men hur fungerar det, om man sätter hojjen på någon som "får" ha den, får jag köra den även om jag inte är 24 år... Har för mig att det blir dubbel självrisk... Någon som kan dementera detta??
Jag e såld på den, men jag är som sagt inte 24 år vilket går allt mycket bökigare... Men hur fungerar det, om man sätter hojjen på någon som "får" ha den, får jag köra den även om jag inte är 24 år... Har för mig att det blir dubbel självrisk... Någon som kan dementera detta??
