Tristaste hojen?

Tristast

• Antal röstningar
    0
Jaha .....

Där kom beviset... :huvet

Man är en trist person alltså...... :4skrika

Bara att ta repet å hänga sig i Gas spisen ...Eller förorena närmaste vattedrag! ( Miljösvin oxå !)

Näe ..Men flaskan får man nog ta till :dricka

Men fan va folk som provkört i af... och tydligen :zpy

Förstår ni vad man kämpar med,,, på bogge å bulten :fatta! VA VA VA..

Pendlarhojen Honda CB250N

Slö på ALLA varvtal, hummar som en instängd humla i en burk och är bara SÅÅÅ 80-tal!

Den tristaste hoj jag kört var en strypt Ducati SS 750. Ni som gnäller på Guldvinge har inte kört en, har ngn det här? Jag har iaf hyrt en en hel vecka och det var skitkul. Den går att lägga ner, har back och toppar över 200km/h :tummenupp

Det kan vara lika cool att åka komfortabelt, som att späka sig med röven i vädret på en R1.

Förresten hade de bara Dominator att hyra ut som alternativ till Guldvingen, vad fan skulle jag gjort, åkt Dominator till Köpenhamn eller?

Håller med Chronic: Guldvingen är ju kul ju....som att köra en buss som man åka ifrån Porschar med vid rödljusen.... :) :)

Tristaste överraskningen (dvs mina förväntningar kontra verkligheten): Yamaha Bulldogg -så vacker men sånt jävla sömnpiller...

Tristaste alla kategorier: Dött lopp mellan den Honda CB 650 jag körde upp på och den Kawa GT 550 jag övningskörde på. Snacka om jämn vridmomentskurva: inget hände på något varvtal eller växel... :rolleyes:

Last edited:
Pelvan skrev:
Hehe du vinner med den hojjen i mina ögon. Vilken jävla ledsam motorcykel!!! :död

Den finns som 250 också, en sån hyrde jag på Kreta. Den gick inte att wheela med, tro det eller ej.

Den finns faktiskt även som 125cc, med en fejk cylinder så det ska se ut som V-tvin. Obs sant!

Har inte läst hela tråden men enligt pollen så har rätt många röstat på sporthojarna. Är detta SH.com eller? fast vissa har kanske röstat på typ R1an för att dom själva kör ZX9R.

flexbert skrev:
vadå knapp? jag har 17 kw :mad:

Han man ju få ut mycke mer i en gs500e om man vill :rolleyes:

Skriv på svenska så att man förstår. Och fortfarande, om det är så tråkigt att köra 25kw (vilket du antagligen aldrig har gjort ens), hur kul kan det då vara att köra 17 kw ? Konstigt resonemang ?

Alex.J skrev:
Har inte läst hela tråden men enligt pollen så har rätt många röstat på sporthojarna. Är detta SH.com eller? fast vissa har kanske röstat på typ R1an för att dom själva kör ZX9R.

instämmer... :tummenupp

lorkan skrev:
Skriv på svenska så att man förstår. Och fortfarande, om det är så tråkigt att köra 25kw (vilket du antagligen aldrig har gjort ens), hur kul kan det då vara att köra 17 kw ? Konstigt resonemang ?

Lite missar i skrivningen :huvet

Så du menar att det är roligare att åka på 10kw när man kan åka på 20kw? :va

the lost boy skrev:
Sånt där löjligt töntskriveri: "R1:an är kass" eller "Ducati är bäst (bara för man får vara med i ducceklubben..)" Osv osv..

Vem kan på fullaste allvar skriva att R1 eller GSXR1000 osv är dom tråkigaste hojarna man kört.. Seriöst..

Hultan skrev:
Sånt där löjligt töntskriveri: "R1:an är kass" eller "Ducati är bäst (bara för man får vara med i ducceklubben..)" Osv osv..

Vem kan på fullaste allvar skriva att R1 eller GSXR1000 osv är dom tråkigaste hojarna man kört.. Seriöst..

det va ju det vi menade :tummenupp

Har man ngn gång kört en Honda CB 400 N , så är den här tråden överflödig... Det är den ABSOLUT tristaste hojen ( om man nu får kalla den så ) , alla kategorier !! :)

Såg att många tycker guldvingen är tråkig, den är iallafall bra på vad den är byggd för, touring. Jag körde mest offroad förr men skulle börja pendla motorväg till jobbet så jag köpte en freewind, den var faan inte bra på nåt. Livsfarlig på grusvägar och tvärtrött på motorvägen. Den hade ingen väghållning överhuvudtaget, efter ett antal tvåhjulssläpp i rondeller sålde jag den gladeligen. Mycket kan man säga om BMW men den scarvern jag kör nu har iallafall väghållning så det räcker.

Kawasaki Z400 LTD

z440ltd.jpg

tung, slö, uselt chassi, ful, konstig körställning
say no more

Buell XB12 r/s

blev så besviken när jag provkörde så det var inte sant...

snygg thou...

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...