Jag har köpt trimmet ganska nyligen så jag har inte hunnit testa eftersom hojen är nedplockad för ramlackering mm. Jag återkommer när jag har testat.AdrenalineRush skrev:hallå Estremo
vad gör din hojj då??![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har köpt trimmet ganska nyligen så jag har inte hunnit testa eftersom hojen är nedplockad för ramlackering mm. Jag återkommer när jag har testat.AdrenalineRush skrev:hallå Estremo
vad gör din hojj då??![]()

Kawadanne skrev:...och på alla andra förgasare...![]()
CayLe skrev:Det är för lågfartsmunstycket!!!
Det enda sättet att ändra bränsle blandningen på högre varv
är att antingen höja/sänka trottelnålen eller byta huvudmustycket!
Då är nånting fel...KawaF3771 skrev:ehh trottelnålen ställer ju in tomgången![]()
KawaF3771 skrev:ehh trottelnålen ställer ju in tomgången![]()
CayLe skrev:På min NSR finns bara en Tomgångsskruv. på mopeden (dt50mx) fanns det en lågfartsskruv. Så det så!
EBS skrev:Finns lågfartsskruv på NSR:en också... sitter strax framför tomgångsskruven..![]()
CayLe skrev:Ja juste! det fanns det ja, men den påverkar endå inte blandningen på högre varv!
Dell´Orto 
Nisse Järnet skrev:Btw, ingen som vill köpa en RD/DT motor med 180cc + topp och Gianelli avgas? Nyren. med spretans lager osv...inte ens startad efter ren.
Spiken skrev:Och Gnesta...
![]()
Olle skrev:min roliga smiley trodde jag skulle övertala alla (tom dig) att jag va ironisk![]()

Egentligen är den till LC modellen, men den kanske passar iaf?steff skrev:som passar på dtr:en alltså? vad ska du ha för den?
Nisse Järnet skrev:Egentligen är den till LC modellen, men den kanske passar iaf?
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin