Gixxer Rolle
Värst i klubben
Jag läste i senaste nummret av Mc folket att man får 8hk mer i hojen om man byter luftsystem
muahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gixxer Rolle skrev:Jag läste i senaste nummret av Mc folket att man får 8hk mer i hojen om man byter luftsystemmuahaha
Allt om mc är på väg åt samma håll som Mc-nytt tycker jag, mer o mer custom och touring och när dom väl kör sporthojar så vet dom inte vad dom håller på med.Silwer skrev:öh? utveckla, den hojen kommer att ha luffarturbosystemet orginal, tror heller inte mc-folket känner till nåt som andra missat.
Däremot sägs det att äldre R1 som byter luftboxen till en bättre sort med tryckrör o grejor sk kunna vinna 8hk.
köp kompressionspulver så får du garanterat 5 tillFreppa skrev:Äh, det är bara att jacka kolven så får du LÄTT 19 hp mer! Jag lovar!!!! Polarens systers lillebrors katt gjorde det!

Gixxer Rolle skrev:Just det det är LUFFARTURBO på hojen men dom har missat det eller inte fattat det utan dom tror att man byter luftsystem och att man då får 8hk till.
Silwer skrev:ok det förklarra saken, förstod inte att de var så dumma.
Snacka om att hänga med i utveklingen, det är väl bara 10 år sen systemet med trycksatt luftburk kom på gathojar.
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |