Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DwD skrev:Ahh äntligen,trodde bara det var jag som ville ha ut mer kräm ur XR:en, när jag frågade på mcvaruhuset så fick jag typ minen "hojjen är ny och killen vill redan ha mer kräm" och svaret att HRC kittet endast gjorde i litet antal och att dom hade aldrig monterat på ett sådant.. och att garantin ryker om man monterar på ett sådant.
![]()
vad ligger HRC kittet i pris på och stämmer det med att det ger 15% mer effekt?..
som jag fattat så verkar det inte vara något problem med hållbarheten på motorn med ett HRC kitt
Marals76 skrev:Har för mig att en avlägsen polare betalade 16.000 nytt för det o då var det lite "rea". Mycket dyrt paket med andra ord men jag har sett det lite till o från på blocket sök går att hitta beg.
Men vad tusan så dåligt drag är det ju inte i XR:en så det skulle vara värt att lägga så mycket pengar på trim.
devetdu skrev:går att ploack ihop ett motsavaradande mkt mkt billigare. börja med ett big gun och en portning och en annan förgasare, typ tm-40 accpump. känner du att du vill ha mer kan du slänga i en kam...
ska du byta kolv ska du slänga i en med bra mkt högre komp för att det ska köra någon skillnad...
Mr.gixxer skrev:hej detta e kanske lite OT men
hur ligger det till med strypning på en xr ??
funderar på byta plast räsern mot en sånn, å man har ju sett här i sm -världen att det snackas om avstrypnings kitt hit å dit?!?!
å vad menades med öppnad luftburk? ..lite lätthål eller??
mvh *en burk rockar*
Fixx skrev:65hk är bara bluff... Vet ingen som haft de på veven på en orginal Xr
de flesta xr har 45-50hk på slangen med öppnad luftbur och slip-on...
med hrc kit borde man hamna på just 65hk på slangen-
Fixx skrev:ca 6000 tror jag.. men då skickar du ner din cylinder så borrar dom om den..
Edit.
XR 700 R Kit - Big Bore Kit für die XR 650 R
Kolben bis zum Durchmesser 103,1 ergeben bis zu 695ccm. Racing Schmiedekolben mit Verdichtung bis 12:1.
Kompletter Kit mit Kolbenkit incl. Ringe, Bolzen und Clips und Zylinder aufbohren und neu beschichten
Preis: 578.00 €
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |