Henken
Guest
Världens sämsta tatuering
Haha! Jag blir tårögd...

Funkar väl bäst på nudist-stranden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Världens sämsta tatuering
Men asså, nollfem? Det är liksom så himla typ två år sen. Det är ju inte "inne" asså.
den inte gick bort med yes diskmedel o morsans svinto svamp.
Gnider man tillräckligt hårt med svinto lär den försvinna...![]()
Jag hade den dåliga smaken att göra en för ett par år sedan.Vad vet du om det?
Finns visst nån MC klubb som tar bort tatueringar också![]()
![]()
Jag hade den dåliga smaken att göra en för ett par år sedan.
Man behöver inte direkt vara en modeslav för att gå på niten om vad som är hett just nu (eller då, som i det här fallet).Ja då är det väl du som faller för grupptrycket och gör en tatuering som sägs vara mode?
Vad kul för dig.
Jag började på min förra våren. Tog ungefär 20 timmar med skuggor och motiv. Kan ju säga att jag aldrig hört något negativt om den, om det nu spelar någon roll vad andra tycker.
Följer inte alla mode, mer eller mindre?
Folk som går efter mode, vad andra tycker, etc etc är så sjukt patetiska. Sämre självförtroende får man leta efter.
Varför?
Sedan folk som klankar ner på en hel tatueringsgenré borde nog istället vara tysta tycker jag.
Det är ju toppen att du trivs.
Jag har många olika typer av tatueringar. Tribals, biomech, old school i starka färger. Ångrar ingenting jag gjorde, tvärt om. Tatueringarna jag bär symboliserar kanske inte just min personlighet, om nu tatueringar måste göra det som alla säger. Dom står för saker jag har gjort, platser jag har besök, saker jag gillar.
Nej. Nej. Nej.
Måste man vara stenhård bodybuilder för att en tribal skall göra sig rätt? Om man inte är det och har en tribal är man då en snorunge som försöker uppnå något man inte är?
Eller är ni som kommenterar detta de personerna med dåligt självförtroende som måste klanka ner på andra för att må bättre?
Varför ska jag inspirera till något jag tycker är skitfult? Och är en åsikt synonymt med att klanka ner på någon? Det är konstformen och inte hans val av den jag kritiserar.
Ja, låt folk göra vad dom vill för tatueingar, hjälp honom med inspiration istället för att förstöra drömmarna.
Man behöver inte direkt vara en modeslav för att gå på niten om vad som är hett just nu (eller då, som i det här fallet).
Och min erfarenhet säger mig att väldigt många överväger en tribal som första tatuering och skrider till verket innan de har tänkt över det ordentligt.
Vad kul för dig.
Följer inte alla mode, mer eller mindre?
Eller är du ett unikum?
Varför?
Det är ju toppen att du trivs.
Nej. Nej. Nej.
Varför ska jag inspirera till något jag tycker är skitfult? Och är en åsikt synonymt med att klanka ner på någon? Det är konstformen och inte hans val av den jag kritiserar.
Just nu kom jag på att den enda tatuering som borde vara tillåten är texten White Trash i s.k. Old English-stil, det vore liksom den bästa varudeklarationen.
Nej snälla, använd inte den filmen mot mig!!! Nu blir jag ju jättearg och hur irriterad som helst!!! Den showen bjuder jag på![]()
![]()
Okej, då skriver jag att han borde göra något tidslöst och icke trendrelaterat.Om du inte tycker han skall göra en tribal, kom med konstruktiv kritik då istället för att göra det uttalandet du gör. Om du nu inte vill klanka ner, vilket jag tyckte du gjorde. Ja, kul att jag trivs med mina, jag tycker också det är kul att du ångrar din. Det vart väl rebellen som kom fram i dig på den tiden.![]()
Nej snälla, använd inte den filmen mot mig!!! Nu blir jag ju jättearg och hur irriterad som helst!!! Den showen bjuder jag på![]()
![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |