sp-1 Freak
Ny medlem
Kan det bli bättre med Hondas nya erbjudande i sitt samarbete med If, jag vet i allafall vart jag skall försäkra min sp någonstans!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan det säkert. Va snackar du om? har IF märkesförsäkring för Honda nu, eller är du anställd på IF och försöker sälja försäkringar till alla hondaägare?sp-1 Freak skrev:Kan det bli bättre med Hondas nya erbjudande i sitt samarbete med If, jag vet i allafall vart jag skall försäkra min sp någonstans!!!
sp-1 Freak skrev:Kan det bli bättre med Hondas nya erbjudande i sitt samarbete med If, jag vet i allafall vart jag skall försäkra min sp någonstans!!!
Kay skrev:*gäller ej yzf-modellerna, + du måste vara över 25 år, ha en gul katt och bo ensam i en 3a med överbevakat garage, och du får inte köra MCn. In fact; du får inte äga en yamaha ö.h.t. för att kunna teckna yamaha-försäkringen.
jontemorrum skrev:Hoppas dom gäller SP-1:an oxå då!!!
http://www.vtr.nu/viewtopic.php?t=1653
sp-1 Freak skrev:pratade med Honda och If idag och fick en del papper, enligt de papper jag fick så gäller detta erbjudande även Hondas sportmaskiner så jag ser verkligen fram emot detta!!![]()
morlock skrev:Kan det säkert. Va snackar du om? har IF märkesförsäkring för Honda nu, eller är du anställd på IF och försöker sälja försäkringar till alla hondaägare?
sp-1 Freak skrev:det gäller ju att var om sig och kring sig, SVAR JA HONDA kommer att inleda ett arbete för att märkesförsäkra sina maskiner hos IF, BRA VA!?
Svar nej jag jobbar inte inom försäkringsbranschen!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |