trevlig nyhet!

sp-1 Freak

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2005
Hoj
Honda VTR sp1
Kan det bli bättre med Hondas nya erbjudande i sitt samarbete med If, jag vet i allafall vart jag skall försäkra min sp någonstans!!!

Blir väl som med yamaha & folksam (?), "YAMAHA POWER INSURANCE! För dig som kör yamaha*!"

*gäller ej yzf-modellerna, + du måste vara över 25 år, ha en gul katt och bo ensam i en 3a med överbevakat garage, och du får inte köra MCn. In fact; du får inte äga en yamaha ö.h.t. för att kunna teckna yamaha-försäkringen.

sp-1 Freak skrev:
Kan det bli bättre med Hondas nya erbjudande i sitt samarbete med If, jag vet i allafall vart jag skall försäkra min sp någonstans!!!
Kan det säkert. Va snackar du om? har IF märkesförsäkring för Honda nu, eller är du anställd på IF och försöker sälja försäkringar till alla hondaägare?

vad är det för erbjudande? ännu inte stött på något försäkrings/märkes-samarbete som omfattar sporthojar... (förutom IF/Triumph)

På mässan idag stod If hos Honda och hade speciell "honda försäkring" dock var det som sagt en del vilkor etc, hade man inte åldern 24+ så kunde man bara teckna trafik t.ex. Dock var priset för detta rätt överkomligt.

någon som vet om man kan täckna en cbr600rr med den nya försäkringen och få en bra premie ??? :va

Kay skrev:
*gäller ej yzf-modellerna, + du måste vara över 25 år, ha en gul katt och bo ensam i en 3a med överbevakat garage, och du får inte köra MCn. In fact; du får inte äga en yamaha ö.h.t. för att kunna teckna yamaha-försäkringen.

Öh, va? Jag hade min R6:a försäkrad genom Yamaha Power Insurance, och det gick finfint.

sp-1 Freak skrev:
pratade med Honda och If idag och fick en del papper, enligt de papper jag fick så gäller detta erbjudande även Hondas sportmaskiner så jag ser verkligen fram emot detta!! :tummenupp

Min källa säger att det inte gäller blade, sp1 o 2, men däremot blackbird.

ha ha

morlock skrev:
Kan det säkert. Va snackar du om? har IF märkesförsäkring för Honda nu, eller är du anställd på IF och försöker sälja försäkringar till alla hondaägare?

det gäller ju att var om sig och kring sig, SVAR JA HONDA kommer att inleda ett arbete för att märkesförsäkra sina maskiner hos IF, BRA VA!?
Svar nej jag jobbar inte inom försäkringsbranschen!

sp-1 Freak skrev:
det gäller ju att var om sig och kring sig, SVAR JA HONDA kommer att inleda ett arbete för att märkesförsäkra sina maskiner hos IF, BRA VA!?
Svar nej jag jobbar inte inom försäkringsbranschen!
:tummenupp

Back