Tredje gången gillt! Nya moppen

Jag som trodde jag hade jämnat ut de materiella villkoren mellan oss genom att köpa en Honda i bra skick. Men med dig på den där får jag ju ligga i kölvattnet och vrida gasrullen ur led - igen!

:censored

Räkna med idiotinbromsningar och vassa armbågar i vår! :näsblod

No1 skrev:
Ser riktigt bra ut :tummenupp men se nu till att hämta en RIKTIG MEKANIKER också så att du kommer i mål...;)

Patrik...

Ska se om jag kan få med Vesa's mekaniker på första rejset, sen blir det nog till att dras med McBudet ;)

Nyteknik skrev:
Jag som trodde jag hade jämnat ut de materiella villkoren mellan oss genom att köpa en Honda i bra skick. Men med dig på den där får jag ju ligga i kölvattnet och vrida gasrullen ur led - igen!

Det hade du fått göra även om jag haft den gamla hondan kvar :tungan

Nyteknik skrev:

Ursäkter ursäkter ursäkter.... :7peta

oscar skrev:
Ursäkter ursäkter ursäkter.... :7peta
Nja, har ju inget att ursäkta ännu. Klart det känns lite frustrerande att alla som jag kommer försöka köra ifrån har bättre material än jag. Men har man ingen pappa som betalar eller möjlighet/tid att skruva mycket kan man inte räkna med att köra en värsting. Ska bli grymt kul ändå.

Nyteknik skrev:
Nja, har ju inget att ursäkta ännu. Klart det känns lite frustrerande att alla som jag kommer försöka köra ifrån har bättre material än jag. Men har man ingen pappa som betalar eller möjlighet/tid att skruva mycket kan man inte räkna med att köra en värsting. Ska bli grymt kul ändå.

I slutändan är det nog föraren det hänger på!

www.pappabetalar.com :hihi :fyllisar

Nyteknik skrev:
Va inte ledsen, Teddy & Goodstuff finns ju fortfarande kvar :tungan

Nyteknik skrev:
Är det därför du köpt en -05 Honda, letar efter JHA-kit, quick-shifter, har egen meck etc.
:rolleyes:

Nej det ger ju självklart en del, men jag tror fortfarande att jag kommer få spö av de som är bättre än mig!

05 var för att det var nytt som gällde om jag ville ha en hoj.
JHA får jag inte tag på.
Quickshifter för att.... för att.... ehh.... det är fräckt :rolleyes:
Mek för att jag inte pallar skruva själv.

Teddy skrev:
Det är färdigtävlat i 250R för min del, det är ingen klass för hobbyåkare.
Samma som för mig då altså, R-1000 är inget för Hobbyåkare, det får bli ERF, enstaka B-race och träningar istället.

*/ ?>
Back