ecce skrev:Nu kommer du bli snabb fän ju![]()
Ja, nu gäller det ju bara att vara snabbare än vesa på samma hoj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ecce skrev:Nu kommer du bli snabb fän ju![]()

oFFkeFF skrev:Som hämtas i helgen, såvida man inte blir överkörd, sänkt till botten i östersjön eller något annat katastrofaktigt inträffar![]()
No1 skrev:Ser riktigt bra utmen se nu till att hämta en RIKTIG MEKANIKER också så att du kommer i mål...
Patrik...
Nyteknik skrev:Jag som trodde jag hade jämnat ut de materiella villkoren mellan oss genom att köpa en Honda i bra skick. Men med dig på den där får jag ju ligga i kölvattnet och vrida gasrullen ur led - igen!
![]()
Räkna med idiotinbromsningar och vassa armbågar i vår!![]()

racerskalman skrev:Grattis! (i förskott)
Vad hände med Hondan du skulle köpa av Johannessen?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=65259
Nyteknik skrev:Jag som trodde jag hade jämnat ut de materiella villkoren mellan oss genom att köpa en Honda i bra skick. Men med dig på den där får jag ju ligga i kölvattnet och vrida gasrullen ur led - igen!
![]()
Räkna med idiotinbromsningar och vassa armbågar i vår!![]()

Nja, har ju inget att ursäkta ännu. Klart det känns lite frustrerande att alla som jag kommer försöka köra ifrån har bättre material än jag. Men har man ingen pappa som betalar eller möjlighet/tid att skruva mycket kan man inte räkna med att köra en värsting. Ska bli grymt kul ändå.oscar skrev:Ursäkter ursäkter ursäkter....![]()
Nyteknik skrev:Nja, har ju inget att ursäkta ännu. Klart det känns lite frustrerande att alla som jag kommer försöka köra ifrån har bättre material än jag. Men har man ingen pappa som betalar eller möjlighet/tid att skruva mycket kan man inte räkna med att köra en värsting. Ska bli grymt kul ändå.

Va inte ledsen, Teddy & Goodstuff finns ju fortfarande kvarNyteknik skrev:Nja, har ju inget att ursäkta ännu. Klart det känns lite frustrerande att alla som jag kommer försöka köra ifrån har bättre material än jag. Men har man ingen pappa som betalar eller möjlighet/tid att skruva mycket kan man inte räkna med att köra en värsting. Ska bli grymt kul ändå.

Är det därför du köpt en -05 Honda, letar efter JHA-kit, quick-shifter, har egen meck etc.oscar skrev:I slutändan är det nog föraren det hänger på!
GSXR1100R skrev:Va inte ledsen, Teddy & Goodstuff finns ju fortfarande kvar![]()
Vad nu? Så lät det inte för några veckor sedan. Vad trist! Menar du att du ska sälja hojen, bara träna eller köra B-race?Teddy skrev:Det är färdigtävlat i 250R för min del, det är ingen klass för hobbyåkare.
Nyteknik skrev:Är det därför du köpt en -05 Honda, letar efter JHA-kit, quick-shifter, har egen meck etc.
![]()
oscar skrev:
Samma som för mig då altså, R-1000 är inget för Hobbyåkare, det får bli ERF, enstaka B-race och träningar istället.Teddy skrev:Det är färdigtävlat i 250R för min del, det är ingen klass för hobbyåkare.
oFFkeFF skrev:...S.B.S'en är den som har mest potential att göra störst förbättringar i år.

|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem