Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Porr!!! :dreggeloFFkeFF skrev:Nu kommer bilderna.. Tyvärr vart 95% riktigt ruttna.. Bara två som var nåt att ha..

Nyteknik skrev:Ser snabb och elak ut. Blir bökigare att komma åt förgasarna nu än på din Honda. Något du ska fixa, laga eller byta ut?
oscar skrev:Ser najs ut! Det kliar inte alls i högernäven va!?![]()
Teddy skrev:Och nu till Bildkröninkan: Är det Mårtenssons gamla hoj som tittar fram på en av bilderna och vad gör den där i så fall?
Jag ser att du tog en sväng förbi Tax Freebutiken på färjan. De där antiklingskydden man får till spritflaskorna har hamnat på handtagen. Ellr finns det någon speciell tanke med dem?
Teddy skrev:Och nu till Bildkröninkan: Är det Mårtenssons gamla hoj som tittar fram på en av bilderna och vad gör den där i så fall?
Jag ser att du tog en sväng förbi Tax Freebutiken på färjan. De där antiklingskydden man får till spritflaskorna har hamnat på handtagen. Ellr finns det någon speciell tanke med dem?
Chris Ash skrev:Fantastiskt cool hoj, snabb är den säkert med. Fransson hade väl en likadan? Är den lika vass som den?
Om din är vassare än Franssons får du verkligen hålla i dig ordentligt. Den gick på bakhjulet ur Esset på Sviestad. Fick se det på nära håll när han varvade mig...oFFkeFF skrev:Frasses hade lite finare gaffel, sen är motorerna filade på olika ställen, men vilken som är/var vassast i motorn vetifanken.
Nyteknik skrev:Om din är vassare än Franssons får du verkligen hålla i dig ordentligt. Den gick på bakhjulet ur Esset på Sviestad. Fick se det på nära håll när han varvade mig...

Bra!oFFkeFF skrev:Ska komma ihåg att göra samma sak när jag varvar dig![]()
oFFkeFF skrev:Frasses hade lite finare gaffel, sen är motorerna filade på olika ställen, men vilken som är/var vassast i motorn vetifanken.
Chris Ash skrev:Tufft, Franssons hoj var den som åtminstone såg snabbast ut ifjol. När man stod vid depåmuren och kollade så var det den som gav det mest hysteriska intrycket, både visuellt och ljudmässigt. Den såg ut att komma straight out of hell helt enkelt! Sen körde ju Frasse jäkligt brutalt också.....
Du får säkert skoj på en sån djävulsmaskin!
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |