Tre Tjejer testar bilar....

Brunetten var ju skitfin, hon såg porrig ut när hon körde runt där, såg ut som hon gillade när hon gasade på :)
 
Vad fan sa skånejävlarna?!

Näe :3freak

Visst är skånskan en östdansk dialekt. Men inte svära. :(
Köpenhamnsdialekten är inte så svår att hänga med i. Nu är det ett program av tveksam seriositet så dom pratar säkert lite extra slappt. :tummenupp

Dom danska kraftuttrycken som; hilvede, naj for fan, fuck (ja engelska, men uttalas så speciellt på danska att det borde ses som ett eget ord) osv. måste man bara tycka om. :)
 
Buuuuuuu:tummenner:censored:finger:ajjabajja

Så får man väl inte säga? Eller har du smuttat på en folköl nu igen va?:D

Jäkla Ali G kopia:D

Folköl?.. Ali G?.. känner jag dig? :rodnar

Näe :3freak

Visst är skånskan en östdansk dialekt. Men inte svära. :(
Köpenhamnsdialekten är inte så svår att hänga med i. Nu är det ett program av tveksam seriositet så dom pratar säkert lite extra slappt. :tummenupp

Dom danska kraftuttrycken som; hilvede, naj for fan, fuck (ja engelska, men uttalas så speciellt på danska att det borde ses som ett eget ord) osv. måste man bara tycka om. :)

Just nu finns det 3 st danskar( från >Danmark<) på jobbet mitt. Jag förstår dom bättre om jag slutar försöka höra vad dom säger och istället gissar utifrån deras kroppsspråk och tonläge. :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top