Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Robban_C skrev:Några varianter:
Svetsa i skadan i tätytan.
Spackla i skadan.
Nöja sig med en omgång silikon i skadan.
bandit uno skrev:Funkar verkligen det eller måste man göra om det lite då och då.
Syrran köpte hojen igår med muntlig garanti om att det absolut inte är nått fel på hojen. Killen som sålde hojen är underättad och kommer som det ser ut nu att lösa problemet på ett eller annat sätt.
Bj.O.rn skrev:Låsningen av framdrevet ser skum ut förresten...
/B
Som Smeden skrev, fungerar det att svetsa så fungerar det för gott. Fungerar det inte pga skum legering så fungerar det verkligen inte, tro mig!bandit uno skrev:Funkar verkligen det eller måste man göra om det lite då och då.
Syrran köpte hojen igår med muntlig garanti om att det absolut inte är nått fel på hojen. Killen som sålde hojen är underättad och kommer som det ser ut nu att lösa problemet på ett eller annat sätt.
Chronic skrev:Jag TROR att framdrevet har lossnat någon gång, och kedjan har slagit sönder motorkåpan. Sen har ägaren istället för att köpa ny, orginal drevlåsplatta med tillhörande 2 st bultar slängt dit en näve brickor och en bult in i drivaxeln..
Troligen läcker det inte så mycket va?
FAN vad sne jag skulle bli om jag hittade det där fuskjobbet på en hoj jag köpt :kocko
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |