Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Grönlunds provade jag en gång. Uppfattade läraren som väldigt ointresserad utav vad jag pysslade med.
Valde Jarla istället! Kanonbra! Trevliga, skämtsamma och schysta lärare och körbanan rakt över vägen.
Prova några olika innan du bestämmer dig o Lycka till!
Mr J skrev:Jag kör på grönlunds i solna... Min personliga uppfattning är att de är bra. Skönt med egen manöverbana vid skolan osv
EBS skrev:Håller med.. Jarla är grymt bra... Om man dessutom ser till att få Ola som ledare så är det perfekt..![]()
BadToy skrev:Jag rekomenderar TÖRNROS TRAFIKSKOLOR starkt, Tomas e mycket bra![]()
![]()
![]()
![]()
Tele 08-7583718 eller 070-3225360
//Simon
Mav skrev:Tog en lektion på Thule när det begav sig. Körde med Tony och han var extremt dryg och kaxig hela lektionen så jag återvände aldrig. Det var min första och sista lektion på hoj.
Jag antar att det var för att du kör upp för mellanklass och att dom inte har några strypta hojar?Bikerbitch skrev:Anitas T.skola tänkte jag ta. Tills dess att han nämnde att jag var tvungen att ha min egen hoj o så fick jag 100:- rabatt
Hojen är en gammal bettan, men bensinkostnader samt att man slirar mkt på kopplingen. Det hade nog blivit dyrt.
Helt santBodoe skrev:SVÅR FRÅGA! Hur många har varit på olika trafikskolor och jämfört? Tycker de flesta är lite väl "partiska", även jag...![]()
Jag tycker att körskolehojarna (GSX750) var helt ok. Betydligt mer effekt i dom än i många "vanliga" hojar som folk köper som förstahoj och ett vänligt chassi. Perfekta att lära sig på. Hade nog varit jobbigare om skolan haft supersporthojar
Enda nackdelen är väl att hojarna inte är de roligaste man kört, men hur många körskolehojar är det?
watson skrev:De andra är helt ok oxå (!) eller smööörar du bara för att du vet att Ola oxå surfar här??![]()
![]()
/FrökenW
Bodoe skrev:SVÅR FRÅGA! Hur många har varit på olika trafikskolor och jämfört? Tycker de flesta är lite väl "partiska", även jag...![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|