Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 Uffe skrev:synd jag bor 85 mil norr om dig, annars så är jag billig (kanske) tar 4000:- i "gåva" då kör jag tills eleven klarar kortet

Lilla_damen skrev:Damn vilken überbra människa du är R1 Uffe!
när det blir dax för mig att ta kortet så kanske man borde lämna övik för en stund och bege sig till piteå så du får lära upp en..![]()
![]()
Pite är ju lix en förbannat trevlig stad så..
Bara 4000 riksdaler? låter fördjäkla bra..![]()

braxter skrev:trafikskole lärare sökes förgra lektioner, har egen hoj, jag betalar bra!!!
i sthlms området..
b.
Så du vill att vi skall köra svart med dig... R1 Uffe skrev:synd jag bor 85 mil norr om dig, annars så är jag billig (kanske) tar 4000:- i "gåva" då kör jag tills eleven klarar kortet
bikerwoman skrev:Min man kan ställa upp, Han är 45 år
RoLLER skrev:SHIT!!! Du e inte sugen på en ungtupp??? (Men vad skriver jag..., Din man har humor hoppas jag)
E du sugen på en höna så... why not?bikerwoman skrev:Haha Roller, den var kulE du sugen på en höna så... why not?
bikerwoman skrev:Roller , problemet är att han inte har humor när det gäller såna här skämt, han tar dem på blodigt allvar...
RoLLER skrev:Ahhhhh....., det skulle inte jag heller ha om jag va gift.... Inget illa menat. Hälsa och tacka för senast.... SMC
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |