trafikskole lärare sökes

braxter

stekare
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
no one
trafikskole lärare sökes förgra lektioner, har egen hoj, jag betalar bra!!!
i sthlms området..
b.

synd jag bor 85 mil norr om dig, annars så är jag billig (kanske) tar 4000:- i "gåva" då kör jag tills eleven klarar kortet

R1 Uffe skrev:
synd jag bor 85 mil norr om dig, annars så är jag billig (kanske) tar 4000:- i "gåva" då kör jag tills eleven klarar kortet

Damn vilken überbra människa du är R1 Uffe!

när det blir dax för mig att ta kortet så kanske man borde lämna övik för en stund och bege sig till piteå så du får lära upp en.. :) :tummenupp

Pite är ju lix en förbannat trevlig stad så..

Bara 4000 riksdaler? låter fördjäkla bra.. :Rockbanan

Lilla_damen skrev:
Damn vilken überbra människa du är R1 Uffe!

när det blir dax för mig att ta kortet så kanske man borde lämna övik för en stund och bege sig till piteå så du får lära upp en.. :) :tummenupp

Pite är ju lix en förbannat trevlig stad så..

Bara 4000 riksdaler? låter fördjäkla bra.. :Rockbanan

Det är lungt, bara du har gjort bort teorin & bokat uppkörningen i Piteå så ska vi nog ordna det där. Du får ju gärna öva lite garagesväng hemma, det är den som tar tid :rofl

Utb

R1 Uffe skrev:

Tjena! Vart gick du trafiklärarutb?

//Jason

Jag kan lära ut bakhjulsåkning...... Och Roadracing nu för tiden... Om det behövs....

Min man kan ställa upp (mot en viss betalning såklart, eller ett par nya däck till hojen...) Han är 45 år, haft kortet i 29 år och han är SMC-instruktör. Han har just avslutat övningskörningen med nr. 3 av oss i familjen, alla tre har vi fixat kortet på första uppkörningen som privatister (säger en del om att han är en bra lärare)
Vi bor i Norrort, hör av dig om det låter intressant!

bikerwoman skrev:
Roller , problemet är att han inte har humor när det gäller såna här skämt, han tar dem på blodigt allvar...

Ahhhhh....., det skulle inte jag heller ha om jag va gift.... Inget illa menat. Hälsa och tacka för senast.... SMC

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D