Stod och väntade vid rödljuset vid konserthuset (Malmö). Helt plodsligt när korsande trafik fått gul/rött ljus kom det en Funduro fräsandes i ca 80 knyck och efter den en Polisbil. När jag svängt upp på amiralsgatan hamnade jag bakom ekipaget, Funduroklillen visade sig ha Polisjacka. Iväg från nästa rödljus så mycket skiten orkade och stopp vid nästa rödljus igen. Nästa start var lite försiktigare (hade kanske sett mig bakom polisbilen), men helt plodsligt drog han en heldragen linje över till högersvängfilen (vid nobeltorget). Va fan håller de på med De ska väl i alla fall föregå med gott exempel!
Till på köpet fick jag en annan snuthäck framförmig hela vägen ut till rosengård. Och på typiskt snutmanér höll de först 45kmh tills jag började köra om (tvåfiligt) och ökade sedan till 50kmh. Blir så irriterad , var sugen på att ladda fullt och visa , men insåg att den impulsiva idéen troligtvis skulle skapa trubbel.
Nä, skärp er Poliser, ska ni sätta dit oss så föregå åtminstone med gott exempel!
Nä, skärp er Poliser, ska ni sätta dit oss så föregå åtminståne med gott exempel!
Till på köpet fick jag en annan snuthäck framförmig hela vägen ut till rosengård. Och på typiskt snutmanér höll de först 45kmh tills jag började köra om (tvåfiligt) och ökade sedan till 50kmh. Blir så irriterad , var sugen på att ladda fullt och visa , men insåg att den impulsiva idéen troligtvis skulle skapa trubbel.
Nä, skärp er Poliser, ska ni sätta dit oss så föregå åtminstone med gott exempel!
Nä, skärp er Poliser, ska ni sätta dit oss så föregå åtminståne med gott exempel!
... Dom säger sedan att vi har misshandlat ett par grabbar o att vi skall åka med till häktet!. Vi förklarade hela situationen men dom sa att om vi anmält dom först så hade dom fått åka med o inte vi